خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام حکم قطعی دادگاه مهرشاد سهیلی

ایسنا نوشت: «محکومیت مهرشاد سهیلی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، پرداخت جزای نقدی و رد مال قطعی شد.

پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر در خصوص پرونده مهرشاد سهیلی حکم او قطعی شد.

مهرشاد سهیلی در دادگاه بدوی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و جزای نقدی و رد مال محکوم شده بود که پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر این حکم قطعی شد.

بر اساس این گزارش عبدالصمد خرمشاهی ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ گفته بود: دادگاه مهرشاد سهیلی روز ۲۰ فروردین در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو استان قم برگزار شد و از آنجا که موکلم زیر ۱۸ سال است دادگاهش در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری قم که ویژه اطفال است برگزار شد. موکلم اتهامات را تکذیب کرد و گفت که اقداماتش همواره خیر و در جهت کمک به فقرا بوده است.

وی ادامه داد: عناوین اتهامی موکلم «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» بوده است. در دفاع از موکلم گفتم که هرگز و در هیچ جا عنوانی برای خود قائل نشده و اگر دیگران او را با عناوینی مانند “فرمانده” یاد کرده‌اند مشمول غصب عنوان نمی شود.

ذبیح الله خداییان سخنگوی سابق قوه قضاییه ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره جزییات حکم صادره برای مهرشاد سهیلی گفته بود: این پرونده با کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. حکم بدوی صادر و به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. حکم بدوی است و در صورت قطعیت اجرا می شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا