خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان روز ششم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 93 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها

پایان روز ششم بازی های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه با 93 مداله شدن کاروان ایران همراه شد و همچنان ایران پشت سر ترکیه میزبان در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش انصاف ورزشی، کاروان ورزشی ایران در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی در روز ششم روز شلوغی را پشت سر گذاشت و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های والیبال مردان، والیبال زنان، هندبال مردان، پارا تنیس روی میز، وزنه برداری،  بسکتبال ۳ در ۳ مردان، شمشیربازی، تیراندازی اسکیت، شنا و ایروبیک ژیمناستیک به رقابت پرداختند که حاصل آن کسب 16 مدال شامل 4 طلا، 6 نقره و 6 برنز بود تا در مجموع، مدال های ایران به 33 طلا، 30 نقره، 30 برنز و عدد 93 برسد.

حالا کاروان ایران در پایان روز ششم بازی های کشورهای اسلامی بالاتر از ازبکستان در رتبه دوم جدول توزیع مدالها است اما همچنان ترکیه میزبان رقابت ها با فاصله‌ای نسبتا خوب در رتبه اول است و به نظر می‌آید ترکیه‌ای ها با توجه به میزبانی قهرمانی این مسابقات را نشانه گرفته‌اند. در حال حاضر ترکیه با 79 طلا و مجموع 203 مدال شرایط بسیار خوبی دارد. ازبکستان نیز تنها 6 طلا و ده مدال از ایران کمتر دارد.

پایان روز ششم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 93 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها
پایان روز ششم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 93 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها
(رضا بیرانوند وزنه بردار سه طلایی روز ششم)

فردا و در روز هفتم بازی ها ورزشکاران ایران در رشته های والیبال مردان، والیبال زنان، پارا تنیس روی میز، بسکتبال ۳ به ۳ زنان، تیروکمان، وزنه برداری، شمشیربازی، تیراندازی اسکیت، شنا و جودو به رقابت خواهند پرداخت.

فردا روز مهمی در رشته والیبال است و والیبال مردان در فینال با کامرون و والیبال زنان با ترکیه در فینال مصاف خواهند داشت.

شما میتوانید برای دیدن پخش زنده این مسابقات همراه انصاف ورزشی باشید و به واسطه لینک های داخلی و خارجی این مسابقات را دنبال کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا