خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد 1401 ؛ فینال بازی های کشورهای اسلامی

پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ این دیدار فینال رقابت های بازی های کشورهای اسلامی است که امروز ساعت 20:30 برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی، در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی که به نوعی المپیک کشورهای مسلمان است، بیش از ۴ هزار ورزشکار از ۵۶ کشور اسلامی حضور یافته و در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه با هم به رقابت می پردازند.

کاروان ورزشی ایران تا پایان روز ششم رقابت ها با 93 مدال در رتبه دوم جدول توزیع مدال ها قرار دارد. اما این رقابت ها برای ورزش زنان ایران صحنه‌ی درخشش بوده از افتخارآفرینی فرزانه فصیحی تا مدال طلای تنیس روی میز و کسب اولین طلای وزنه برداری زنان در مسابقات بین المللی.

اما این مسابقات برای تیم ملی والیبال زنان هم تبدیل به مسابقات ویژه‌ای شد؛ دختران سروقامت والیبال ایران توانستند اولین مدال والیبال زنان را پس از 56 سال و بازی‌های آسیایی 1966 کسب کنند و با برد تیم آذربایجان که 30 رتبه در رده‌بندی جهانی از ایران بالاتر است، به مسابقه فینال برسند.

پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد

تیم ملی والیبال زنان ایران در مرحله گروهی از سد ازبکستان گذشت و به ترکیه میزبان باخت و در نیمه نهایی نیز آذربایجان را حذف کرد؛ اما باید بپذیریم شانس پیروزی ایران در بازی فرداشب بسیارکم است چراکه با وجود آنکه تیم ملی زنان ترکیه تقریبا با نفرات ذخیره خود وارد این مسابقات شده اما سطح والیبال زنان این کشور بسیار بسیار بالاست.

والیبال زنان ترکیه از قدرتهای اروپا و جهان محسوب می‌شود و حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران در فینال این مسابقات در برابر چنین تیمی خود افتخاری بزرگ و شاهکاری ماندگار است.

پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد 1401 ؛ فینال بازی های کشورهای اسلامی
پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد 1401 ؛ فینال بازی های کشورهای اسلامی

اما برای دیدن پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه 24 مرداد 1401 در ساعت 20:30 از لینک زیر استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نایب قهرمانی والیبال زنان ایران در بازی های کشورهای اسلامی قونیه

پخش زنده والیبال زنان ایران ترکیه؛ فینال بازی های کشورهای اسلامی

بیشتر بخوانید: پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 24 مرداد

بیشتر بخوانید: پخش زنده والیبال ایران کامرون؛ فینال مردان بازی های کشورهای اسلامی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا