خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی حسین انصاری‌راد به رهبری

حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری‌راد، نماینده‌ی دوره‌های اول، پنجم و ششم مجلس و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ششم،‌ در نامه‌ای به رهبری، دیدگاه‌های خود درباره‌ی سیاست‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن این نامه در پی می‌آید:

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای با عرض سلام و تهنیت

کلید امید و نا امیدی دست شما است و شما می‌توانید. اینکه فرمودید «هر کس مردم را نا امید کند در زمین دشمن بازی می‌کند» بلا موضوع است و مردم امید و اعتماد را از دست داده‌اند و انتقاد دلسوزانه کورسویی به سوی امید است.

به حضرتعالی با صراحت عرض می‌کنم راه نجات ملت و کشور از این وضعیت که فریاد همه را بلند کرده است و بخشی از آن در تظاهرات خیابانی از ناحیه اصناف مختلف دیده می‌شود سیاست نه شرقی نه غربی قانون اساسی و مصالحه با همه جهان و همان سیاست موازنهٔ منفی و عدمی مصدق و مدرس است.

سیاست خارجی و ادارهٔ داخلی تماماً دست شما است. سیاست خارجی از آغاز بر اساس دشمنی با آمریکا و غرب و جنگ با استکبار جهانی و محو اسرائیل قرار گرفته که به سرانجامی نرسیده و نخواهد رسید. این سیاست دشمنی و دشمن سازی، کشور و ملتی بزرگ و صاحب تمدن و اخلاق را به کشوری فقیر و ناامید و بی اعتماد و خشمناک تبدیل کرده است در حالیکه این کشور از مخازن بزرگ ثروت و از دومین بزرگترین مخزن نفت و گاز جهان برخوردار است و بیشترین کارشناسان و نیروی تحصیل کرده را دارد و اکنون بین پنج تا ده میلیون ایرانی در خارج زندگی می‌کنند که بسیاری از آنان از بهترین تخصص‌ها برخوردارند و برای بیگانگان کار می‌کنند و آرزومند زندگی در وطنشان هستند. با این سیاست ایران از ارتباط مفید با اقتصاد و فرهنگ و دانش جهانی و مرکز تکنولوژی اصلی محروم و منزوی است و کشورهای مسلمان عرب منطقه که دشمن طبیعی اسرائیل هستند ایران را به جای اسرائیل دشمن می‌شمارند؛ سیاستی که به اسرائیل بهانه داده است تا بار این همه جنایت را از دوش خود بردارد و به عنوان اینکه ایران در صدد محو اسرائیل است اذهان جهان را از جنایت‌های خود نسبت به ملت فلسطین منصرف سازد.

دشمنی با آمریکا و جنگ با استکبار جهانی و محو اسرائیل

 به نظر کارشناسان بی غرض دشمنی با آمریکا و محو اسرائیل و جنگ با استکبار جهانی تکلیفی لایطاق  و غیر ممکن است که شرعاً و عقلاً قبح است و شارع  حکیم و عاقل دانا بخصوص وقتی با مصالح و رضایت ملت همراه نباشد به آن مبادرت نمی‌کند و ثروت مادی و معنوی عظیم و میراث اسلام و میراث مولای متقیان و عاشورا را در امری غیر ممکن مصرف نمی‌کند؛ اینکه کسانی این واقعیت بدیهی و محسوس را نبینند عجیب است.

مصالحه با غرب در دسترس است اگر اراده باشد

 اکنون دست اروپا و آمریکا برای برجام به سوی ایران دراز است و غرب برای حفظ آرامش منطقه و جهان و تأمین انرژی و درگیر بودن در مناطق دیگر جهان به شدت به آن نیاز دارد و ایران نیز برای برون رفت از بن‌بست اقتصادی و حفظ امنیت و آرامش و بسیاری  امور دیگر به آن نیازمند است و می‌تواند با گرفتن امتیازات ممکن برجام را بپذیرد و در تمام زمینه‌های اختلاف به گفت و گوی مستقیم بپردازد و به داد و ستد متعادل در جهت مصلحت و خواست مردم قدم بگذارد و این جنگ سرد و گاه گرم را با غرب و آمریکا و اسرائیل خاتمه دهد و نهایت آن را که جنگ گرم و همه جانبه است و به نابودی ایران و خسارت غرب و جهان می‌انجامد خاتمه دهد و خواست دشمنان را که برای از بین بردن جمهوری و رژیم به آن چشم دوخته‌اند به یاس تبدیل کند و امنیت و آرامش ملت را که ضرورتی اهم و حاکم است را تأمین نماید پیامبر گرامی (ص) با صلح و عفو، اعتبار اسلام و ارزش‌های اخلاقی را تضمین و جاودانه کرد.

ساخت و استعمال و اشاعهٔ سلاح‌های کشتار جمعی به درستی حرام اعلام شده است. حضرتعالی ساخت و به کار بردن و اشاعهٔ سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده بودید و می‌دانید اگر ایران به آن دست یابد کشورهای دیگر نیز آن را به دست می‌آورند و موضوع به یک مسابقه تسلیحاتی بیش از امروز می‌انجامد در حالی که برخی از زمامداران منطقه سابقهٔ ترور و آدم کشی جمعی دارند و گروه‌هایی مانند داعش و القاعده در کمین به دست آوردن این سلاح‌ها  هستند که در این صورت خدا می‌داند که چه به روز بشریت خواهد آمد.

سیاست نگاه به شرق و تکیه بر آن بر خلاف قانون اساسی و کارشناسی درست است. اوکراین هرگز در صدد جنگ با یکی از بزرگترین کشورهای مسلح به سلاح‌های هسته‌ای نمی‌توانست باشد؛ ناتو نیز جرئت ورود به جنگ با سلاح‌های هسته‌ای که موجب هلاک طرفین جنگ است ندارد.

تجاوز روسیه و پوتین به یک کشور آزاد و کشتار بی حساب و در به در کردن یک ملت از خانه‌های خود هیچ دلیل معقول و عادلانه‌ای جز توهمات ناشی از روسیه امپریالیستی و حرص و ولع سیری ناپذیر استالینی نمی‌تواند چیز دیگری باشد کاری که امنیت جهان را دچار ناامنی غذایی و نظامی ساخته و پیروزی نیز در انتظار آن به نظر نمی‌رسد. من با تحقیق در ریز ریز کلمات و آیات قرآن مجید و سیرهٔ قطعیهٔ رسول اکرم (ص) در چارچوب  اجتهاد و قواعد متعارف آن به ضرس قاطع می‌گویم تجاوز پوتین به اوکراین ستمی نه در حق ملت مظلوم بلکه ظلمی بزرگ در حق بشریت و امنیت نظامی و غذایی جهان است و قطعاً کاری نامشروع و برخلاف اسلام و عقل و صلح است و هیچ مرجع دینی مستقل و معتبری به آن فتوا نمی‌دهد.

آقای جنتی انتخاب مستقیم مردم و قانون انتخابات را صریحاً رد می‌کند. مرحوم مؤمن که از ارکان شورای نگهبان بود می‌گوید: «اگر مردم می‌خواهند به آدم بد رأی بدهند عقل ندارند و اگر می‌خواهند به آدم خوب رأی بدهند شورای نگهبان شناسایی و تأیید می‌کند«. [شرق 29/9/94]

 و می‌گوید: اگر بوی انحراف از کسی احساس کنیم شبهه نداشته باشید که او را رد صلاحیت می‌کنیم [بهار 24/11/92]

آقای جنتی نیز می‌گوید: ما تحقیقات محلی خودمان را داریم محققین ما تحقیق می‌کنند و ما بر آن اساس تصمیم می‌گیریم [اعتماد ملی 29/2/86] این در حالی است که قانون انتخابات بر صرفاً دلایل و مدارک معتبر مراکز مسئول قانونی در رسیدگی به صلاحیت‌ها تکیه دارد که آن مدارک باید به داوطلب و مرجع رسیدگی ارسال شود و داوطلب حق شکایت دارد و مراجع رسیدگی کننده به شکایت نتیجه را به وزارت کشور و داوطلب اعلام می‌کنند و در این مرحله اسمی از شورای نگهبان نیست اما آقای جنتی و شورای نگهبان با نقض همه معیارهای قانونی و شرعی و کنار گذاشتن اصل برائت و اصالت صحت هزاران نفر از داوطلبان را به عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام و فحشا و قاچاق فروشی و محکومیت به ارتداد بدون محاکمه و بدون دلیل رد صلاحیت کرد و به خصوص از انتخابات مجلس هفتم تا امروز و به هیچ اعتراض و شکایتی اعتنا نکرد و جواب نداد و بر اساس این تهمت‌ها و دروغ‌ها مجلس هفتم را تشکیل و زمینهٔ آمدن آقای احمدی نژاد را فراهم ساخت و بر خلاف قانون نظارت در انتخابات صریحاً آقای جنتی از او حمایت کرد و کابینهٔ او نیز از تأیید این مجلس برخوردار شد و در انتخابات مجلس فعلی و [انتخابات] دولت آقای رئیسی نیز آقای لاریجانی و آقای جهانگیری و آقای پزشکیان را رد صلاحیت کرد و مدعی شد رد صلاحیت‌ها به استناد آیات قرآن کریم انجام می‌شود [تلویزیون 11/11/82] اساس فساد فراگیر، رد صلاحیت‌های غیر قانونی و تشکیل مجلس بر این شیوه است و از این جا ناشی شده است.

حضرت آقای خامنه‌ای من با احترام و تواضع در اردیبهشت نود و هشت طی نامه‌ای خصوصی که وسیله آقای حجتی کرمانی تقدیم شد و ظاهراً قرائت فرموده بودید عرض کردم که اگر شاه دو سال و حتی یک سال قبل از انقلاب انتخاباتی آزاد انجام می‌داد و نمایندگان واقعی ملت در مجلس حضور می‌داشتند انقلاب اتفاق نمی‌افتاد و گفتم انتخاباتی با حضور تمام نمایندگان واقعی مردم برگزار کنید و ریسمان نظارت استصوابی شورای نگهبان را از گردن مردم بردارید و چنین مجلسی می‌تواند قطب همهٔ اصلاحات باشد و اگر آن مجلس با حضور نمایندگان واقعی ملت تشکیل می‌شد قطعاً آن زخم کاری و غیر قابل التیام آبان ۹۸ و بسیاری از حوادث تلخ دیگر اتفاق نمی‌افتاد.

اکنون پیشنهاد می‌کنم سیاست دشمنی با آمریکا و جنگ با استکبار جهانی و محو اسرائیل به سیاست قبول برجام و گفت و گو و صلح همه جانبه با غرب و آمریکا و همسایگان تبدیل شود و اسرائیل به فلسطینیان و کشورهای عرب و کل جامعه اسلامی واگذار شود و این بار سنگین از دوش خود و ملت برداشته شود و زمینهٔ گشایش‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی مسالمت‌آمیز با جهان آغاز شود و از پول‌های بلوکه شده  و صد میلیون بشکه نفت روی آب چنان که گفته می‌شود و فروش نفت و گاز که اکنون جهان غرب به شدت به آن نیازمند است درعین ارتباط همه جانبه با روسیه و چین و سایر جهان آبی بر آتش فقر و نیاز شهروندان پاشیده شود و اعتماد مردم با صلح با جهان فراهم شود و این همان شیوهٔ دعوت اسلام و سیره قطعیهٔ  نبوی است و در این شرایط است که می‌توان یک انتخابات کامل و با شرکت کل ملت انجام داد و شکست‌ها و بن بست کنونی و سوء مدیریت‌ها را وسیلهٔ خود مردم اصلاح کرد.

اجراء فروع احکام هرگز نمی‌تواند در تعارض با اصول باشد

 حضرت آقای خامنه‌ای من قبلاً در دو نامه به عرض رساندم و خود شما قطعاً آگاهید که اجراء احکام فرعی مانند حجاب و اجراء حدود اگر مایه وهن اسلام و در تعارض با اساس دیانت و حرمت قرآن و پیامبر اکرم (ص) باشد نه تنها واجب نیست که حرام است. صرف نظر از اصل تشریع این احکام و شرایط زمانی و مکانی و فرهنگی روزگار تشریع که با جهان امروز و انسان جدید به قدری متفاوت است که اگر گفته شود موضوعات احکام تغییر کرده است سخن نابجایی نگفته و باید مورد مطالعه قرار گیرد و در هر حال  اجراء احکام بطور مطلق مشروط است به امکان تحقق و عدم مفسده و عدم تعارض با احکام اهم و بنابراین اگر اجبار حجاب و اجراء حدود با اساس اسلام و حرمت قرآن و پیامبر (ص) در تعارض باشد نه تنها واجب نیست بلکه حرام است.

اسلام برای آزادی و صلح و اخلاق و پاکی نفس از رذائل اخلاقی آمده است

حکومت مبتنی بر زور و ارعاب و شکنجه و اعدام حکومت اسلامی نیست در قانون اساسی تحت عنوان حاکمیت ملی در اصل ۵۶ آمده است: خداوند انسان را بر سرنوشت اجتماعی خویش حاکم ساخته است و این یک حق الهی است که هیچ کس به هیچ عنوان حق ندارد آن را  سلب کند. قرآن مجید می‌گوید: یا اهل الکتاب تعالوا الی کلمه سوا بیننا و بینکمان لا نعبد الا الله ولا نشرک به شیا و لا یتخذ بعضنا بعضاً اربابا من دون الله. ای اهل کتاب همه بیایید در یک کلمهٔ مشترک بین خودمان متحد شویم جز خدا را نپرستیم و شریک برای او قرار ندهیم و بعضی از ما بعض دیگر مالک و آقای خود قرار ندهیم. الرب السید المالک المربی المصلح المدبر و من اسما الله الحسنی. جالب است که نمی‌گوید کسی حق ندارد خود را مالک و آقای دیگران بداند بلکه می‌گوید کسی حق ندارد برای خودش از مثل خودش آقا و مالک بگیرد.

مرحوم علامه طباطبایی در ذیل  آیه می‌گوید «حاکمیت مطلق یک انسان بر انسان‌های دیگر ارکان انسانیت را منهدم می‌سازد» و قرآن مجید می‌گوید «اگر مشیت الهی بود همهٔ کسانی که در زمین بودند ایمان می‌آوردند آیا تو می‌خواهی مردم با اکراه ایمان بیاورند» [یونس ۹۹] و باز قرآن مجید با صلابتی  کم نظیر می‌گوید «اگر اعراض آنان (مردم) بر تو گران است اگر می‌توانی نقبی در زمین و یا نردبانی در آسمان بجوی و آیه‌ای برای آنان بیاور و اگر مشیت خداوند می‌بود همه آنان را بر هدایت گرد می‌آورد پس تو هرگز از جاهلان نباش [انعام ۳۵]. سخن در این باب طولانی و آیات محکم بسیار است و این نوشته جای آن نیست.

و ما ارید ان اخالفکم الی ما انهاکم عنه ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب.

از خداوند متعال برای شما توفیق اصلاحات مسئلت می‌کنم

حسین انصاری راد

بیستم مردادماه یکهزار و چهارصد و یک

توضیح انصاف نیوز: دیدگاه‌های منتشر شده به معنای تایید و رد آنها نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سخنان دلسوزانه و خردمندانه ای است و در چهارچوب منافع ملی !…ولی مااکثر العبر و اقل الاعتبار !

    71
    39
    1. واقعاً ریاکارتر از شما اصلاح طلبان وجود ندارد. دائماً از رجوع به خط امام و آرمانهای 57 میگید. همیشه خودتون رو اسلام ظلم‌ستیز اصیل معرفی می‌کنید. حالا، «واگذار کردن اسرائیل به فلسطینی‌ها و اعراب» را چه کسی می‌تواند با خط امام و آرمانهای ظلم‌ستیزی انقلاب آشتی دهد؟ این نگاه به مناسبات جهانی چه ارتباطی با اصول جهانی‌بینی و مشی امام و ظلم‌ستیزان دارد. آیا واقعاً جهان طالب صلح و مودت و دوستی است و فقط مشکل از لجبازی ماست؟ آیا گناه جنگ اوکراین صد در صد بر گردن روسیه است؟ آیا ایالات متحده غیر از تنش و آشوب چیز دیگری در خاورمیانه می‌جوید؟
      شما که انقدر راحت از «مشی امام» دست می‌کشید فردا اگر قدرت گرفتید از «انصاف» و باقی شعارهای امروزتون هم دست خواهید کشید. بدون شک.

      9
      44
      1. بله. گناه جنگ اوکراین صد در صد بر عهده متجاوز است. سایر موارد هم به همین شکل آشکار و واضحه

        22
        2
    2. چطور روسیه را امپریالیست می‌داند و اروپا و آمریکا را نه؟! عقب‌‌نشینی در برابر غرب شاید مشکل اقتصاد ما را موقتی و نه بنیادی حل کند ولی از سوی دیگر با هژمونی رسانه‌ایی غرب دیگر اثری از اسلام که نگران آن هستید نخواهد ماند

      2
      3
    3. راهکارهای ارائه شده همه امتحان شده:
      اگر ایران وارد دومینوی تعامل با غرب بشود نتیجه آن نه فقط تجزیه ایران بلکه تجزیه تمام کشور های منطقه غرب آسیا خواهد بود و اسرائیل روز به روز حاکمیتش بر منطقه قوی تر خواهد شد. این مسلم است. آیت الله خامنه ای مردانه در برابر این نقشه تمدنی ایستاده است

      1
      7
  2. جناب انصاری راد ، پاسخ مستقیمی … هرگز دریافت نخواهید کرد، اما … بسرعت برای پاسخگویی با روش مخصوص بخود بسمت تان خواهند دوید، آماده باشید تا عامل موساد و اسراییل و سیا و آمریکا معرفی شوید.

    93
    39
    1. طرف خودش گفته قبلا دو تا نامه دیگه هم نوشته! بعد شما اینطوری بی انصافی میکنی؟ عجب!
      نکته دیگه اینکه رهبری بارها جواب افراد مختلف رو در صحبت هاشون میدن… اون هار وشنیدید؟ نه نشنیدید… راهکار آقایان تعامل با نظام کثیف جهانیست و همه هنرشان برجام! والسلام

      2
      4
  3. بعد از تحمل این همه سختی و تحریم حالا که رسیدیم پشت خیمه رژیم آپارتاید اسرائیل تا یک بار برای همیشه از شرش خلاص بشیم وضعیتمون شده مثل جنگ جمل! تیغ بر گردن علی (ع) گذاشته اند که به مالک بگو برگرد!

    52
    117
      1. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

        جناب انصاری راد
        در دیدگاه شما پیشرفت های نظام نا پیداست همین مهار کرونا که باعث شده شما با سلامت این سخنان را بنویسید در کدام کشور و با نیروی چه کسانی رخ داده

    1. از اینکه اینهمه به آن یگانه دوران، مولای دوجهان، امیرمومنان، غالب کل غالب علی ابن ابیطالب اهانت روا می‌دارید شرم نمی کنید!!؟

      2
      18
    2. ای وای ! ما فکر میکردیم که این کاترین شکدم بود که، پشت خیمه که چه عرض کنم، توی خیمه ما بود !

      7
      1
    3. مجید جان دلبندم انجایی که رسیدید پشت خیمه ایرانیان است دردت به سرم. یا ادرس را اشتباهی رفته اید و یا ادرس اشتباه به شما داده اند. البته که شما هم مثل هر انسان ازاد دیگری میتوانید عقیده و نظری در این مورد داشته باشید. ولی تصدقت عقیده شما روز را که نباید شب ببیند. چهل سال پیش همین اسرائیل نه تنها در منطقه مثل یک جزیره منزوی بود بلکه در جهان هم از سوی خیلی کشورها تحریم بود. امروز اما تقریبا با همه جهان ارتباط دارد و کشورهای مسلمان منطقه برای اغاز ارتباط با ان کشور در صف ایستاده اند! اینطرف قضیه هم که ماییم همین کهنه دلقی ….. ! صحبتهای شما مرا یاد این دیالوگ معروف انداخت: حالا ما میگیم زدیم. شما هم بگید زده !!!!

      23
      2
    4. دوست عزیز، فکر نمیکنم بتوان با شبیه سازی های ناقص تاریخی مملکت را در این زمانه اداره کرد. . . شاخصها و گزارشها از وضعیت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، و… کشور موجود و روشن است و راهکارهای مدیریت آن نیز مشخص است.

      14
    5. جنگ جمل نبود وجنگ صفین بود،شماخودت تاریخ رو درست ودرمون بلدنیستی اونوقت میخای به فقیهی دلسوز ودانایی چون اقای انصاری درس بدی!!!!؟

      17
      2
  4. امیدوارم نصایح مشفقانه این پیر صالح راهگشا شود و درهای بسته را بگشاید : فذکر، فان الذکری تنفع المومنین : تذکر بده که تذکر به مومنان سود می رساند (قرآن کریم)
    حقا کزین غمان برسد مژده ی امان
    گر سالکی به عهد امانت وفا کند
    و امرهم شورا بینهم : کار آنان را به شور و رای خودشان بسپار (قرآن کریم)
    به صفای دل رندان صبوحی زدگان
    که در بسته به مفتاح بگشایند

    51
    37
  5. آقای انصاری راد کشور با حرف و موعظه اصلاح نمیشه که اگر با حرف کاری انجام می شد این همه شعار دادیم امریکا باید هفت تا کفن پوسونده باشد بر عکس سر و مر و گنده هم شده .آقای انصاری راد اون موقع که تو مجلس بودید یه کاری می کردید حالا دیگه وقت استراحت ،توبه،نماز است.

    9
    35
  6. سلام
    شما دیگه کجای این دنیا وایسادی برادر . شما اگر میخوای بجنگی خوب برو بجنگ کسی جلوت رو نگرفته ولی چکاره ای که برا کل ملت تعین تکلیف میکنی مگر خدا امثال تو رو مجبور کرده که دیگران رو به زور به راه راست هدایت کنی . قرآن کریم که کلام خداست می‌فرماید لااکراه فی الدین در دین اجباری نیست . اگر نظرسنجی کنی بیشتر ملت ایران خسته شدن از دشمنی با اسرائیل و آمریکا. اصلا گیرم کلام شما درست و مال ما نادرست ولی شما حق نداری برای همه ملت نسخه خودت رو بپیچانی. اسلام و شیعه از دست شما تند رو ها چها که نکشیده . عقل کل های نادان

    13
    3
  7. جانا سخن اززبان مامی گویی.بعیدمیدانم اهرم های فشار قدرت طلب اصلأ اجازه بدهند نامه به رهبری برسه

    7
    1
  8. این … ابوموسی اشعری هست امت ها همیشه از این افراد ساده لوح (در فرض خوشبینانه) ضربه خورده
    میگه ما زورمون به آمریکا و اسرائیل نمیرسه و عقلانی نیست باهاشون دشمنی کنیم بعدشم اسم مبارک اهل بیت و عاشورا رو میاره ولی اینقد … که جنگ امام حسین (ع) با یزید در ذهن … این شیخ باید صد پله غیرعقلانی تر از دشمنی ما با اسرائیل و آمریکا باشه
    جالبه برای مردم اوکراین لفظ مظلوم به کار میبره ولی برای مردم فلسطین میگه ولشون کن به حال خودشون
    این شیخ مشخصا … هست خدا … که همیشه به اسلام ضربه زدن

    3
    17
  9. عزیزان فکر میکنند اگر بصورت گروهی با تیم سایبری به سایتهای اصلاح طلب آزاداندیش حمله کنند، نظر جمعی مردم وارونه نمایی میشود. تا حالا کجا بودید برای منفی دادن ؟ انتخابات ۱۴۰۰ کجا بودید که غایبان بیشتر بودند ؟ حقوقتونو حلال کردید ؛ عزت زیاد !
    حالا برید گند گرونیها و فقر و اعتیاد و …رو جمع کنید

    7
    2
  10. اگر انصاری فرد به خودش و حرفش اعتقاد و اعتماد داشت، بعد از چند دوره نمایندگی راه صحیح انتقال پیام رو یاد می‌گرفت،، حرفی که هنوز از دهان در نیامده توی خبرگزاری ها بچرخه،، هیاهو و سر و صداس،، دوست داره فراموش نشه،،
    خدایا هدایت خودت رو از مخلوقات نگیر

    4
    9
  11. سلام‌‌مشخص‌است‌ایشان‌محض
    ودلسوزی‌میگویند‌اما‌اینکه‌فلسطین
    وحزب‌الله‌لبنان‌تقویت‌شدند‌وپاسخ
    ‌موشک‌رابا‌موشک‌میدهند‌یک‌دستاورد
    بزرگ‌است‌.اما‌اینکه‌سوریه‌چرا‌درپاسخ
    بمباران‌اسرائیل‌پاسخ‌نمیدهد‌یک‌معما
    شده.مگر‌حزب‌الله‌و….پاسخ‌میدهند
    نتیجه‌نداده‌.اسلام‌به‌نظر‌من‌زودتراز
    چین و.. غرب‌وامریکا‌را‌تسخیر‌میکند
    نعمات‌خداوند‌در‌داخل‌کشور‌ایران‌وفور
    است‌اما‌شایسته‌سالاری‌وتقسیم‌تجمیع
    بیت‌المال‌جدی‌گرفته‌نشده‌.البته‌قبول
    دارم‌نباید‌بی‌جهت‌دشمن‌راتحریک‌کرد
    اماآنها‌بدون‌تردید‌مانند‌بار‌اول‌به‌برجام
    پایبند‌نخواهند‌ماند‌چون‌هزار‌فرقه‌
    هستند.رئیس‌جمهورقبل‌آقای‌روحانی
    قول‌داده‌بود‌فرهنگستان‌ترکی‌
    آذربایجانی‌راه‌بیفتد‌واصل‌پانزده‌
    قانون‌اساسی‌یعنی‌تدریس‌زبان‌ترکی
    درسطوح‌تحصیلی‌درکنار‌زبان‌رسمی
    اجرایی‌شود‌زیر‌قولش‌زد‌این‌کارها
    افسردگی‌درست‌میکند‌.امروز ایران
    آن‌نمونه‌جامعه‌اسلامی‌‌اسلام‌ناب‌
    حضرت‌محمدی.ص.یک‌کمی‌هم‌شده
    عینیت‌پیدا‌کند‌.خوب‌مردمان‌جهان
    بیشتر‌به‌اسلام‌متوجه‌میشوند‌‌.والا
    این‌فرهنگ‌مبتذل‌غرب‌‌‌ولذت‌و….
    همانگونه‌که‌مثلا‌در‌اسپانیا‌‌مسلمان
    قرون‌گذشته‌وارد‌شد‌‌‌مگر‌این‌بدحجابی
    و….

    1
    9
  12. سلام. فبشرعبادی الذین یستمعون القول. فیتبعون احسن. امیدوارم. عقلای. قوم. یک برنامه. جامع ارائه دهند. وما هم. مثل سایر ملل در جهانی آرام. زندگی کنیم. ونسلهای بعدی به ما لعن و نفرین. نفرستند. یا حق

    8
    1
  13. آقای انصاری راد در دوران نمایندگی تان چه هنری به خرج دادید که الان دلسوز مردم شده اید
    منطقه ما را نابود کردید شما را بخداقسم بیشتر ازین دلسوزی نکنید
    »زیراکس پیر حسن روحانی«

    5
    5
  14. متاسفانه اساس سیاست خارجی بر اساس یک سری توهمات مثل محو رژیم صهیونیستی و خواندن نماز در کاخ سفید بنا شده است .
    دلمان خوش به چند تا پهباد که به روسیه دادیم
    غافل از انکه در پروژه میدان مشترک پارس جنوبی قطر کل مخرن مشترک را خالی کرد و ماهنوز دربدر دنبال این‌تحریم و انوتحریمیم

  15. بخدا حق ملت اینجور زندگی کردن نبوده و نیست .
    ملتی که میتوانست جزو ثروتمند ترین ملل جهان باشد
    الان جزو فقیر ترین و از لحاظ تورم بادتورم ۵۴ درصد جزو کشورهای ورشکسته اقتصادی هستیم
    عربستان که در دهه ۵۰ شمسی به ایران نگاه میکرد الان درامدهای سرشار نفتی رو جهت توسعه شهرها و اشتغال و شغل های مولد کرده

  16. جناب آقای انصاری، حرف های قشنگ زدن ساده است ولی واقعیت های موجود چیز دیگری است. اعتماد به دشمن و شعار صلح با دشمن از زبان کسانی بیرون می آید که دارای عقل و تحلیل درست نیستند و یا خدای ناکرده برای دشمن کار می کنند. تا شما دست از اسلام و انقلاب و حتی کشور برندارید دشمن با شما صلح نخواهد کرد و اگر تن به مذاکره ذلیلانه بدهید شما را تا آخرین مرحله به عقب می راند و پس از تضعیف کامل شما را نابود خواهد کرد حتی بسیار بدتر از سوریه. ما در کشور مشکلات زیادی داریم ولی بیش از 80 درصد آنها ناشی از بدعمل کردن مسئولین در دوره های مختلف و بویژه در دوره 8 ساله آقای دکتر روحانی و اعوان و انصار ایشان، و شاید فقط 20 درصد آن مربوط به صلح نکردن با دشمن است. البته از دیدگاه دشمن صلح زمانی محقق خواهد شد که کشور ولایت فقیه، سپاه موشک، و قدرت علمی را نداشته باشد و در آن شرایط زمینه برای حمله دشمن کاملا فراهم است و روز پیروزی او خواهد بود. بدانید که اگر کشور ما ضعیف یا رو به ضعف بود حتما دشمنان رهایمان می کردند تا به مرگ خود بمیریم. اگر توطئه ها و دسیسه ها و فتنه ها روز بروز شدیدتر می شود و با زیر پاگذاشتن همه قوانین انسانی و بین المللی اجرا می گردد نشانه ضعف دشمن و ترس او از قوی شدن ماست. یقینا مقاومت در مقابل دشمن نیز هزینه های خود را دارد ولی وادادن و تسلیم اراده دشمن شدن قطعا نابودی کامل و خسارت های جبران ناپذیر در پی دارد. لذا شعارگونه دم از مذاکره زدن و توصیه به تسلیم سخنی برخاسته از عقل سلیم نیست. خداوند همه راهدایت فرماید و مردم مظلوم ایران را ازوسوسه های خناسان نجات دهد.
    انشاا…..

  17. متاسفانه جمهوری اسلامی چوب همین ابو موسی اشعری ها را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی خورده ومی خورد ،فرق نمی کند ،وطن فروشان بی دین وطاغوتیان شیطان صفت وسران آمریکا واسرائیل وآل سعود وانگلیس وفرانسه وآلمان دشمنان واقعی اسلام وبنا به حرف عالمان وعاقلان تاریخ احمقند نوادگان قابیلند وامروز نوادگان هابیل از وجودشان آسیب می بینند ،هر آسیبی که در جامعه رخ می دهد از کوتاه فکری ،نالایقان داخلی وطن فروشان خارجی است وگرنه آمریکا واسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند ، واین حق الناس است وخداازحق خود می گذرد ولی از بلایی که ۴۰ سال است باحزب بازی واب داخل هاونگ دشمن ریختن انجام می دهید نمی گذرد، آن شاءالله در روز محشر تمام مردم مستضعف زمین حق خود را از شما مرفهان بی درد احمق خواهند گرفت وبا گریان آتشین به قهر آخرین مرتبه جهنم ودرک واصل خواهین شد.یاعلی مدد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا