خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت نقدی به یادداشت عروس آیت الله منتظری

«سپهر»، یکی از مخاطبان انصاف نیوز در زیر خبر «نقد عروس آیت الله منتظری بر واکنش سیدحسن خمینی به فایل صوتی» [لینک]، نوشت:

سركار خانم املشى! شما كه سيد حسن خمينى را با آيه كريمه: «كونو قوامين بالقسط …» انذار مي دهيد و به او توصيه مي كنيد تا از گفتن حقايق / ولو بر عليه پدربزرگشان / و بر ملا كردن نقاط ضعف نظام و بنيانگذارش، طفره نرود و چه بسا گفتن اين حقائق به محبوبيت بيشتر امام (ره) بيانجامد، چرا اين توصيه را ابتدا در مورد خودتان / بيت آيت الله منتظرى و خود آن مرحوم / عملى نمى فرمائيد؟

شما كه معتقد نيستيد آيه الله منتظرى معصوم بوده؟!

در مورد انتشار نوار صوتى هم مگر خودتان نفرموديد مطالب مطرح شده در آن قبلاً در كتاب خاطرات آيت الله منتشر شده؟

يكى از انتقاداتى كه هميشه به روش و منش مرحوم آيت الله منتظرى وارد بود موقعيت نسنجى و زمان ناشناسى وى بود كه الان هم در اين مقطع زمانى كه دشمنان ما مشغول تنفس مصنوعى دادن به پيكر بيجان منافقين اند به آقازاده ی ايشان وارد است.

كاش سركار عالى از همين زاويه و با به كار بستن فرمايش قرآن كريم، منصفانه به آسيب شناسى رفتار و گفتار آن مرحوم و بيت شريفشان بپردازيد. مطمئن باشيد اين روش به انصاف و تقوا نزديكتر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سی سال گذشته، اما هنوز زمان گفتن حقیقت نرسیده؟!؟
    پس کی زمان گفتن حقیقت می رسد؟!؟
    هیچ چیزی در عالم بالاتر از حقیقت نیست و به زعم آنها که حقیقت را خونبهای آرامش و مقام و… کرده اند هنوز زمان افشای حقیقت نرسیده است!!!!

    1. جواد امام شما با نوشتن این مقاله ثابت می کنی نمی دانی برای چه مبارزه می کنی وزندان می روی

  2. جناب سپهر، چطور شما به این نتیجه رسیده اید که فقیه عالیقدر زمان ناشناس و موقعیت نسنج بوده اند!!؟ چون حقایق بیان شده توسط ایشان به مذاق شماها خوش نیامده، شدند زمان ناشناس!؟ رسول اکرم میفرمایند از خدا بترس و حقیقت را بگوی، اگرچه به ضررت باشد. و حالا شما چون آن مرد بزرگ حقایق را میگفت این چنین برآشفته اید. جناب سپهر، بدانید که هیچ مصلحتی بالاتر از حقیقت نیست و ضمنا این دروغ اظهرمن الشمس و بزرگ را از ذهن خود پاک کنید که در اسلام بنا به مصالحی گفتن دروغ جایز است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا