خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قهرمانی کشتی آزاد ایران در قهرمانی جوانان جهان

قهرمانی کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2022 در صوفیه بلغارستان با 3 طلا، 1 نقره و 4 برنز و کسب 159 امتیاز اتفاق افتاد.

به گزارش انصاف ورزشی،  رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2022 در کشور بلغارستان و شهر صوفیه در هردو رشته فرنگی و آزاد از تاریخ 24 مرداد تا 30 مرداد برگزار می‌شود.

اما تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران توانست با کسب سه طلا، یک نقره و چهار برنز با 159 امتیاز قهرمان رقابت های جوانان جهان در صوفیه بلغارستان شود.

در وزن 57 کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان، در وزن 70 کیلوگرم حسین محمد آقایی، در وزن 97 کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا و در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبری به مدال برنز رسیدند. در وزن 61 کیلوگرم آرمین حبیب زاده صاحب مدال نقره شد. در وزن ۷۹ کیلوگرم سبحان یاری، در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور بدون دادن حتی یک امتیاز و امیررضا معصومی فرزند فردین معصومی در وزن 125 کیلوگرم موفق شدند با شکست همه حریفان به مدال طلا دست یابند؛ اما در وزن 65 کیلوگرم محمدرضا شاکری و در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی از کسب مدال بازماندند.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب 159 امتیاز قهرمان مسابقات جوانان جهان در رشته کشتی آزاد در صوفیه بلغارستان شد تیم ملی جوانان آمریکا با 132 امتیاز نایب قهرمان و تیم ملی هند با 112 امتیاز سوم سدند.

قهرمانی کشتی آزاد ایران در قهرمانی جوانان جهان 2022 بلغارستان را رییس فدراسیون علیرضا دبیر و ابراهیم رییسی رییس دولت سیزدهم نیز به شاگردان محسن کاوه تبریک گفتند.

رقابت های فرنگی از روز جمعه 28 مرداد آغاز خواهد شد.

قهرمانی کشتی آزاد ایران در قهرمانی جوانان جهان
قهرمانی کشتی آزاد ایران در قهرمانی جوانان جهان

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا