خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401

امروز بایر لورکوزن و اودینزه در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

دو تیم بایر لورکوزن و اودینزه امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401

امروز بایر لورکوزن در دیداری دوستانه باید به مصاف اودینزه ایتالیا برود. بایر لورکوزن که این روزها از حضور سردار آزمون ستاره ایرانی فصل پیش زنیت سنت پترزبورگ بهره مند است، سال گذشته در بوندسلیگا هم عملکرد خوبی داشت و توانست سهمیه کسب کند.

سردار البته که از نیم فصل به این تیم اضافه شده بود نتوانست آنطور که باید و شاید در پیراهن تیم آلمانی بدرخشد و طبیعتا به فصل دوم امیدوار است. از قضا، دیدارهای دوستانه پیش‌فصل فرصت خوبی برای ستاره زهردار ایرانی است تا استعداد خود را به رخ آلمانی‌ها بکشد تا برای دیدارهای فصل آینده جای محکمی در ترکیب تیمش داشته باشد.

در هر حال برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401 در ساعت شروع بازی یعنی 20:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال بایر لورکوزن و اودینزه 30 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا