خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد 1401

پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ دو تیم پرهوادار شهرستانی فوتبال ایران سپاهان و نساجی امروز و در چارچوب هفته دوم به مصاف هم می‌روند.

به گزارش انصاف ورزشی، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران امشب و از ساعت 21:00 برگزارکننده یکی از دیدارهای جذاب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خواهند بود؛ برای تماشای پخش زنده دیدار سپاهان اصفهان و نساجی مازندران با ما باشید.

پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد

دو تیم قدیمی، ریشه دار و پرهوادار فوتبال ایران در هفته دوم لیگ برتر فصل 1402_1401 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و از ساعت 21:00 به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان این فصل را با ژوزه مورایس دستیار سابق مورینیو آتشین شروع کرد و در استادیوم آزادی با برد در برابر استقلال ساپینتو ضمن شکستن رکورد طولانی شکست‌ناپذیری استقلال، برای همه حریفان خط و نشان کشید و حالا طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود باید در اولین دیدار خانگی در برابر نساجی قرار بگیرند.

اما تبرستانی‌ها پس از قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته با ساکت الهامی، در این فصل حمید مطهری را بر روی نیمکت خود دارند؛ نساجی مازندران در اولین دیدار فصل که به دلیل آماده نبودن استادیوم وطنی در همین نقش جهان برگزار شد، به تساوی برابر مس رفسنجان رسیدند و حالا در یک محک جدی در برابر شاگردان مورایس قرار می‌گیرند.

پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد 1401
پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد 1401

اما برای تماشای پخش زنده سپاهان نساجی 27 مرداد 1401 از ساعت 21:00 شب می‌توانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

لینک 1: پخش زنده فوتبال سپاهان نساجی 27 مرداد

لینک 2: پخش زنده فوتبال سپاهان نساجی 27 مرداد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا