خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیلم | گفت‌وگو با منصور حقیقت پور: با قهر کردن معترضین مسئله‌ای حل نمی‌شود

منصور حقیقت پور کاندیدای جریان میانه‌رو در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر معترض به وضعیت موجود هستیم با قهر کردن مسئله‌ای حل نمی‌شود. قانونی‌ترین و سالم‌ترین مسیر برای تغییر، صندوق رای و انتخابات است. البته مسیر خیابان هم وجود دارد اما هزینه‌اش بسیار زیاد است.

آقای حقیقت‌پور در گفت‌وگو با انصاف نیوز گفت: اگر معترض به وضعیت موجود هستیم با قهر کردن مسئله‌ای حل نمی‌شود. قانونی‌ترین و سالم‌ترین مسیر برای تغییر، صندوق رای و انتخابات است. البته مسیر خیابان هم وجود دارد اما هزینه‌اش بسیار زیاد است. البته مسیرهای دیگری هم وجود دارد که در اختیار مردم نیست. آنچه در اختیار مردم است و رهبری هم بر آن تاکید داشته استفاده از صندوق رای است تا از این ظرفیت از دیکتاتوری و خودکامگی جلوگیری شود.

حقیقت‌پور گفت: عده‌ای در جمهوری اسلامی ایران راهبرد انتخابات حداقلی را در دستور قرار داده و اجرایی می‌کنند. آنها به دنبال اجرا کردن این سناریو هستند و این هم حاصل فضایی است که به بعضی نامحرمان اعتقادی و سیاسی داده‌اند. غفلت کردیم و در نتیجه‌ی آن افرادی رخنه کردند که اعتقادی به جمهوریت نظام ندارند. امام جمهوری اسلامی را به عنوان ودیعه‌ای بسیار گرانسنگ در اختیار ما قرار داده است. هر کسی جمهوریت و اسلامیت را تضعیف کند در خطاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا