خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین برد استقلال با جادوی نیمار ؛ ملوان 1 استقلال 3

اولین برد استقلال با جادوی نیمار ایرانی مهدی قایدی به دست آمد تا ساپینتو با یک برگشت جذاب از افتادن در دام بحران در آغاز راه بگریزد و اولین برد را دشت کند.

به گزارش انصاف ورزشی، دو تیم ملوان بندرانزلی و استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی در حالی که هر دو با شکست پا به میدان ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی یا سیروس قایقران گذاشتند بازی جذابی را در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به نمایش گذاشتند.

این بازی با حواشی خاصی پیش از شروع همراه بود و حضور برخی هواداران ملوان موجبات اعتراض آبیها را به همراه داشت همچنین ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به وضعیت چمن ورزشگاه اعتراض داشت و آن را به جنگل تشبیه کرد!

اما نیمه اول بازی با برتری یک بر صفر ملوانی ها با گل سجاد بازگیر به اتمام رسید تا استقلال در آستانه ورود به یک بحران جدی قرار بگیرد اما نیمه دوم آبیها چهره متفاوتی را نشان دادند و توانستند ابتدا با گل عارف غلامی بازی را به تساوی بکشند؛ اما بازگشت اسنقلال در این بازی پس از ورود مهدی قایدی به زمین رقم خورد و باشوی کوچک استقلالی با ورود خود یک گل زد و یک پنالتی گرفت که مهدی مهدی‌پور آن را تبدیل به گل کرد و استقلال نهایتا با حساب سه بر یک در این بازی پیروز شد.

حالا استقلال سه امتیازی شد و تفاصل گلش را هم به عدد صفر رساند اما همچنان برخی ناهماهنگی ها در تیم ساپینتو مشهود به نطر می‌رسد

ملوانان نیز لیگ را در بازگشت دوباره خوب آغاز نکرده‌اند و حالا دو باخت در کارنامه دارند.

اولین برد استقلال با جادوی نیمار
اولین برد استقلال با جادوی نیمار

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا