خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اتهام تند معاون رئیسی به دولت روحانی

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت : رخوت حاکم در دوره گذشته در کنار ریخت و پاش، تجملات و تشریفات، عدم انضباط مالی و در مواردی برخی سوء استفاده هایی که وجود داشت به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نبود و این شرایط، وضعیت بسیار نابسامانی در زندگی مردم بوجود آورده بود، لذا امروز ضرورت دارد که افرادی متعهد و انقلابی در صحنه حضور داشته و فداکارانه برای مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

سید محمد حسینی در برنامه تلویزیونی «رو در رو» که با موضوع بررسی دستاوردهای سفرهای استانی روی آنتن شبکه چهار سیما رفت، گفت: دولت با روحیه مردمی و جهادی در قالب برنامه های مختلف از جمله سفرهای استانی کنار مردم حضور داشته و در مسیر گره گشایی از مشکلات گام بر می دارد.


معاون رئیس جمهور با اشاره به جلساتی که پیش از انجام سفرهای استانی انجام می شود گفت: قبل از اینکه سفر استانی انجام شود آخرین وضعیت استان مورد ارزیابی قرار گرفته و نظرات مسئولین استان گرفته می شود سپس در جلساتی به ریاست معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهور که در آن مسئولین ارشد دستگاه های اجرایی حضور دارند، مسائل و مشکلات استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار می گیرد و همه این مراحل انجام می‌شود تا در نهایت تصمیم‌های سنجیده، دقیق و قابل اجرا گرفته شود که بتواند مشکلات مردم استان را برطرف نماید.


معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با حضور در تهران و از پشت میز و از طریق مانیتور، نمی توان تصمیم دقیقی برای رفع مشکلات و نیازمندی های مناطق مختلف اتخاذ کرد و ضرورت دارد مسئولین با حضور و بررسی های میدانی و در گفتگوی رودررو با مردم و مسئولین محلی نسبت به رفع مشکل چاره اندیشی کنند.


حسینی اضافه کرد: مدیری که به دنبال تصمیم گیری برای رفع یک مشکل است باید واقعیت های زندگی مردم و مشکلاتی که با آن مواجه هستند را نزدیک بررسی کرده باشد و بر اساس مزیت های هر منطقه و آمایش سرزمینی برای رفع مشکل تصمیم بگیرد. معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور به طور مستمر روند اجرای مصوبات سفرهای استانی را با دقت پیگیری می کند و دولت مصمم است با اختصاص اعتبارات لازم همه مصوبات را اجرایی کند تا نتیجه خوبی عاید مردم شود.


حسینی با ابراز تاسف از رخوت و سستی و ناکارآمدی های ۸ سال گذشته اظهار داشت: با کمال تاسف در این دوره بسیاری از پروژه ها حتی برخی از آنها که پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد داشتند به حال خود رها شدند و اراده، عزم و جدیتی برای تکمیل پروژه ها نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید وجود نداشت. به گفته خودشان برای بودجه های عمرانی ۱۰ درصد در نظر می‌گرفتند و مشخص نبود از این ۱۰ درصد چقدر تخصیص داده و اجرایی می‌شد؟


معاون رئیس جمهور گفت: رخوت حاکم در دوره گذشته در کنار ریخت و پاش، تجملات و تشریفات، عدم انضباط مالی و در مواردی برخی سوء استفاده هایی که وجود داشت به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی نبود و این شرایط، وضعیت بسیار نابسامانی در زندگی مردم بوجود آورده بود، لذا امروز ضرورت دارد که افرادی متعهد و انقلابی در صحنه حضور داشته و فداکارانه برای مردم و رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

حسینی گفت: دولت در این دوره با توجه به پروژه‌های نیمه تمام فراوانی که در سطح کشور وجود دارد، تکمیل آنها را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و مصمم است قبل از تکمیل تمامی این پروژه ها، پروژه جدیدی را آغاز نکند مگر در مواردی که در منطقه‌ای نیاز ضروری و اساسی وجود باشد.

معاون رئیس جمهور گفت: تمامی مصوبات سفرهای استانی بر اساس نیاز سنجی و بررسی‌های کارشناسی اتخاذ شده و جزو اولویت ها و نیازهای ضروری مردمِ هر استان‌ است. از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی جدیت ایشان در پیگیری امور است لذا روند اجرای مصوبات به طور مستمر از طرف مسئولین بویژه معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیری می شود.


حسینی گفت: اعضای دولت پس از روزهای کاری هفته، ایام پنجشنبه و جمعه آسایش و استراحت خود را کنار گذاشته و به منظور بررسی میدانی وضعیت مردم و تبیین برنامه ها و دستاوردهای نظام، در بین مردم در استان های مختلف حضور پیدا می کنند که قطعاً آثار و برکات فراوانی دارد. معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهارداشت: در سفرهای استانی جلسات شورای اداری با حضور خبرنگاران برگزار می شد چون رئیس جمهور تاکید دارد که مردم به طور شفاف در جریان تصمیمات و مصوبات سفرها قرار بگیرند تا بتوانند آن را از مسئولین مربوطه مطالبه کنند.


حسینی خاطرنشان کرد: در جریان سفر های استانی همچنین وزرا و معاونین رئیس جمهور در گفتگوی رو در رو با مردم مشکلات شخصی آنان را نیز مورد بررسی قرار داده و دیدگاه ها و پیشنهاداتی که دارند را دریافت می کند که بعضا نکات بسیار ارزشمندی و راه گشایی هستند. بنابر آمار موجود در هر سفر بین ۲۰ تا ۱۰۰ هزار نامه مردمی دریافت می شود که همه این نامه ها با دقت بررسی و پیگیری می شود.

حسینی گفت : عده‌ای با ادعای کاذب و دروغین به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند اما مردم اطمینان داشته باشد که دولت بدون شعار و با اقدام و عمل شبانه روزی در مسیر برطرف کردن مشکلات آنان گام بر می دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: دولت در یکسال گذشته اقدامات مهم و بزرگی انجام داده است. در شرایطی دولت تحویل گرفته شد که با کسری بودجه سنگین مواجه بودیم و مردم در مواجهه با بیماری کرونا در شرایط بسیار دشواری بسر می بردند و حتی برای هزینه‌های جاری از جمله پرداخت حقوق کارکنان منابع کافی وجود نداشت و رابطه با بسیاری از کشورهای همسایه در سطح مناسبی نبود.

وی افزود: از وقتی که دولت مردمی روی کار آمده ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته تسویه می شود و سطح و حجم روابط با کشورهای منطقه چند برابر افزایش افزایش یافته است. بسیاری از بازارچه های مرزی تعطیل شده بود و دولت بدنبال بازگشایی آنها است، دستاورد این سفرها به یاری خداوند و همت مدیران و کارکنان به اتمام رساندن ها هزاران طرح نیمه تمام و عبور از شرایط دشوار اقتصادی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. جناب حسینی گیرم که دولت قبل تجمل گرا اهل ریخت وپاش وبی انضباط وسست بوده که خدا وکیلی اینجوری نبود وشما روز قیامت باید جواب تک تک این اتهامات رابدی.روحانی وقتی دولت را از احمدی نژاد جون شما تحویل گرفت که تحریم وسایه جنگ وایران هراسی داشت کشور رانابود میکرد بقول سردار احمدی مقدم کشور فقط برای ۸۰روز ذخیره گندم داشت اختلاس های کلان وپروژهای ناتمام مثل مسکن مهر که فقط ۳۰درصد پیشرفت داشت بدون آب و برق و گاز جاده خیابان مدرسه و…….بانفت کمتر از سی دلار وهرروز ایجاد یک بحران مثل موسسات اعتباری و…. ازجانب دوستان هم جناحی شما علیه دولت و…
    حالا بینی بین الله اقدام دولت شما بغیر ازگرانی پانصد درصدی روغن وتخم مرغ وگوشت ومرغ ولبنیات واقلام خوراکی چی بوده؟!؟!؟!؟!

  2. این جناب معاونت اظهاراتی در خصوص هفتصد میلیارد دلار پول نفت دوران درخشان و پرافتخار دولت قبل از روحانی که البته خود ایشان دست اندرکار بود نظری ابراز نکردند!؟

  3. سلام، نوشتن این نظرها هم هیچ زخمی را مرهم نمی باشد . تنها تسکین دهنده الام مان در این برهه سخت می باشد . آقای حسینی چاره ای جز انتقاد ندارد چون در دولتی وزیر بود که فسادش عیان بود وارکان اش در راهروهای دادگاه در رفت آمدهای همیشگی ، الان هم در خدمت دولتی است که مدیریتش نیاز به گفتن ندارد اظهر من الشمس ، ای کاش این انسان های باسواد و روشنفکر کمی هم انصاف داشتند وجانب حق را همیشه نگه می داشتند و ای کاش باور داشتند در فردای امروز که تبلی یوم السرایر خواهد چه جوابی خواهند داشت . حرف زدن از جانب مردم این ثدر هم ساده و راحت نیست که هرکسی بتواند مطامع شخصی خود را از زبان مردم به کرسی بنشاند . به هرحال ، آفتاب امد دلیل آفتاب ، زندگی مردم ، تورم ، نابسامانی دستمزدها ، گرانی های افسار گیسخته ، فقر ، فسادهای اجتماعی ……..امروز گریبانگیر جامعه است . فلش بک ها هیچ دردی را دوا نمی کند و مسئولیت ها را رفع نمی سازد . خدایا چنان کن سرانجام کار /که تو خشنودباشی و ما رستگار

  4. بنابه ادعای شما دولت قبل در اتاقهاو پشت مونیتور مدیریت میکردند ولی دولت شما دولت میدانی است حال تحلیلها و سفره مردم نشان میدهد که مدیریت اطاقکی اثر بخشی زیادی نسبت به مدیریت میدانی شماها دارد وقتی در دولت قبل تنها تخم مرغ 14 هزار تومان شد واویلای مجلس انقلابی بلند شد و حتی آقای قالیباف گفت چرا باید تخم مرغ 9 هزار تومانی , 14 هزار تومان بشود این به سوء مدیریت مربوط است نه به تحریم . اما امروز در سایه یکدست بودن قدرت , تخم مرغ 50 هزار تومان و مرغ و قیمت تمام اجناس سر بفلک کشیده و کسی توان انتقاد هم ندارد .

  5. دولت در کنار مردم ایستاده!!؟ اینقدر …اید که لا تعد و لا تحصی!! کلمات کم می آورند در مقابل …تان!! حقیقتا لغات و اصطلاحات را شرمنده می کنید.

  6. با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه : این افتضتح قیمتها که در یک قرن گذشنه بی سابقه بوده این گرونی ، چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا