خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست

کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست تا یکی از ضلع های مثلت جادویی رئال مادرید به شهر منچستر و باشگاه بحران زده منچستر یونایتد کوچ کند.

به گزارش انصاف ورزشی، مثلت مخوف خط هافبک رئال متشکل از کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس سالهاست که از ارکان اصلی جام های متعدد مادریدی ها هستند؛ اما سرانجام یک ضلع از از این مثلث قصد جدایی از قوی سپید را کرد.

کارلوس هنریک خوزه فرانسیسکو ونانسیو کاسمیرو که در حال حاضر 30 سال دارد حدود ده سالی هست که در تیمهای پایه و اصلی رئال حضور دارد البته او در این بین برای پورتو نیز به صورت قرضی بازی کرد؛ او در رئال به تمام افتخارات ممکن فوتبالی باشگاهی آنهم برای چندین مرتبه در رئال رسید و حالا برای حقوق بیشتر و یا تجربه چالش جدید راهی شیاطین سرخ می‌شود.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار مشهور و معتبر در خصوص این انتقال نوشت:

«انتقال کاسمیرو از رئال مادرید به منچستریونایتد قطعی است. رئال مادرید تمام جزئیات پیشنهاد رسمی منچستریونایتد را پذیرفته و دو باشگاه در حال آماده کردن قراردادها هستند. منچستریونایتد برای خرید کاسمیرو، 60 میلیون یورو به رئال مادرید می‌پردازد که این رقم همراه با پاداش 10 میلیون یورویی می‌تواند به 70 میلیون یورو برسد. 

توافق شخصی منچستریونایتد با کاسمیرو هم پیش‌تر به دست آمده است. هافبک دفاعی تیم ملی برزیل قراردادی چهار ساله تا ژوئن 2027 با شیاطین سرخ امضا می‌کند که برای یک فصل دیگر هم قابل تمدید است. مجموع دست‌مزد او همراه با پاداش، 350 هزار یورو در هفته خواهد بود که این رقم در صورت صعود یونایتدی‌ها به لیگ قهرمانان اروپا افزایش هم خواهد داشت. کاسمیرو تا روز یک‌شنبه در تست پزشکی منچستریونایتد شرکت می‌کند و پس از گرفتن ویزای کار در دسترس اریک تن هاخ خواهد بود. اگرچه کاسمیرو به بازی با لیورپول نخواهد رسید.»

به هر روی کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست و باید دید مرد تنومند برزیلی در لباس قرمز چه می‌کند.

کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست
کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا