خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین خبرها از حادثه اتوبوس سربازان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که کشته شدگان و مصدومان حادثه اتوبوس در نی‌ریز فارس، سرباز بودند.

تصادف اتوبوس سربازان

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: این حادثه در ساعت 1:20 بامداد چهارشنبه در محور سیرجان  – نی‌ریز رخ داده و در پی آن یک دستگاه اتوبوس از مسیر خود خارج و به دره سقوط کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس با 36 سرنشین  از کرمان به سمت اهواز در حال حرکت بود، اظهار کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از فوت 14 تن در سرصحنه و مجروح شدن 22 تن دیگر است که البته با توجه به وخامت حال برخی از مجروحان، احتمال افزایش کشته‌شدگان در حین انتقال یا پس از رسیدن به بیمارستان وجود دارد اما آنچه که فعلا در گزارش پلیس آمده، 14 مورد فوتی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد اینکه اتوبوس متعلق به چه نهادی بوده، به ایسنا گفت: اتوبوس شخصی اما در اختیار پادگان «05 » ارتش در کرمان بوده و سرنشینان آن نیز همگی سربازانی بودند که از این پادگان به مقصد اهواز در حال حرکت بودند که متاسفانه این حادثه رخ داد.

رحمانی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: کارشناسانی در حال بررسی هستند که خستگی یا خواب‌آلودگی راننده باعث این حادثه شده و یا نقص فنی علت آن بوده است.

مرتضی سلیمی، قائم مقام سازمان امداد و نجات پیش از این شمار قربانیان حادثه ١٩ تن اعلام کرده و گفته بود که ۱۶ تن آنها در صحنه و سه تن نیز در مرکز درمانی جان باختند.

اسامی 15 تن از جانباختگان حادثه

سازمان پزشکی قانونی اسامی 15 تن از جانباختگان حادثه اتوبوس حامل سربازان پادگان صفر پنج کرمان را اعلام کرد.

1-    علی فتحی نژاد
2-    ابراهیم مراد زاده
3-    منصور صفری
4-    مهدی کریمی
5-    آرمان ایمانی
6-    سیدعلی دهقانیان
7-    محمدحسین بخشی
8-    سیدامین اشرف
9-    ابراهیم شفیعی
10-    وحید خانی
11-    سعید امیدواری
12-    ماجد حافظی
13-    رحیم سجادیان
14-    وحید قاسم‌پور
15-    امین انصاری

حال 8 تن از مصدومان حادثه اتوبوس سربازان وخیم است

سخنگوی اورژانس کشور از وخیم‌بودن حال 8 تن از مصدومان حادثه سقوط اتوبوس سربازان پادگان «05» ارتش در استان فارس خبر داد.

مجتبی خالدی، در خصوص آخرین آمار سربازان فوت شده در حادثه سقوط اتوبوس در فارس به ایسنا گفت: در حادثه  سقوط اتوبوس کرمان به شیراز، از میان 58 نفر سرنشین این اتوبوس، تکنسین‌های اورژانس با 16 مورد فوت شده در صحنه تصادف روبرو شدند. سه نفر از مجروحان نیز در بیمارستان فوت کردند که در مجموع شمار قربانیان 19 تن شد و 42 نفر  نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی افزود: این حادثه درساعت 1:20 بامداد امروز، دوم تیرماه اتفاق افتاد و  11 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد که اولین دستگاه 14 دقیقه بعد از  حادثه سر صحنه رسید.

به گفته سخنگوی اورژانس کشور، 22 نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان رجایی شیراز و مابقی نیز به بیمارستانهای شهدای نیریز، امام خمینی(ره) استهبان منتقل شدند.

تلاش کارشناسان ترافیک برای تعیین علت حادثه اتوبوس سربازان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد: علت اصلی حادثه واژگونی مرگبار اتوبوس سربازان هنوز مشخص نیست.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص علت حادثه واژگونی مرگبار اتوبوس سربازان با بیان اینکه اتوبوس از جاده اصلی خارج شده است، گفت: علت اصلی حادثه هنوز مشخص نشده و کارشناسان ترافیک و تصادفات در حال بررسی علت هستند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: البته چند فرضیه برای علت این حادثه مطرح است که یکی از آنها عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است و نقص فنی محتمل است که نیاز به بررسی بیشتر کارشناسی دارد.

ادامه دارد …

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا