خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ مرحله یک چهارم

پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد 1401 در یک چهارم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا را با ما ببینید؛ این مسابقات از 24 تا 31 مرداد در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه به میزبانی تهران در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها درحالی آغاز می‌شود که این رده سنی قاره کهن بعد از چهار سال دوری از میادین به دلیل شرایط کرونایی آسیا و جهان دوباره پا به میدان می‌گذارند و تیم‌های شرکت‌کننده از نسل جدید بازیکنان خود رونمایی خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران نیز روز سه‌شنبه 25 مرداد در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف چین رفت که با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر پیروز شد؛ سروقامتان نوجوان ایرانی در دومین بازی نیز روز چهارشنبه 26 مرداد با حساب ۳ بر ۰ از سد کویت عبور کردند و در آخرین دیدار مرحله مقدماتی نیز 3 بر 0 چین تایپه را بردند تا با اقتدار به یک چهارم نهایی صعود کنند.

این مسابقات حکم رونمایی از نسل جدید والیبال ایران را دارد که از نظر شرایط جسمانی و تکنیک‌های این رشته ورزشی با نسل‌های گذشته متفاوت هستند.

گفتنی است ایران با هفت طلا یک نقره و یک برنر پرافتخارترین تیم قاره کهن در این رده سنی محسوب می‌شود.

پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد

اما امروز شنبه 29 مرداد 1401 تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود از ساعت 17:00 به مصاف تیم ملی زیر ۱۸ سال تایلند خواهد رفت که در گروه مقابل رتبه چهارم را کسب کرده است.

رنامه مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها که روز شنبه 29 مرداد برگزار می‌شود، به قرار زیر است:

ساعت 9:00 چین – کره‌جنوبی

ساعت 11:30 هند – چین‌تایپه

ساعت 14:00 کویت – ژاپن

ساعت 17:00 ایران – تایلند


مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا نیز روز یکشنبه 30 مردادماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.
روز پایانی این رقابت‌ها دوشنبه 31 مرداد با چهار دیدار پیگیری می‌شود تا جایگاه تیم‌های اول تا هشتم بعد از برگزاری 24 مسابقه مشخص شود.

پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ مرحله یک چهارم
پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد 1401 | قهرمانی نوجوانان آسیا؛ مرحله یک چهارم

اما برای دیدن پخش زنده والیبال ایران تایلند 29 مرداد 1401 در چارچوب مرحله یک چهارم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 در ساعت 17:00 از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک ۱: پخش زنده والیبال ایران تایلند قهرمانی نوجوانان آسیا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا