خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد 1401

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد 1401 را با ما ببینید؛ رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در رشته کشتی آزاد و فرنگی در صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های قهرمانی جوانان جهان 2022 در کشور بلغارستان و شهر صوفیه در هردو رشته فرنگی و آزاد از تاریخ 24 مرداد تا 30 مرداد برگزار می‌شود.

در رقابت های کشتی آزاد تیم ملی جوانان ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و حالا جوانان کشتی فرنگی ایران از دیروز در صوفیه به روی تشک رفته اند.

نتایج روز اول کشتی فرنگی جوانان جهان 2022

در وزن 55 کیلوگرم که 17 نفر حضور داشتند، سید آرش نگهداری به گروه بازنده ها رفت و امروز به مصاف تامازی گلونتی از گرجستان می رود و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل نوریستان سویورکولوف از قرقیزستان قرار بگیرد.

در وزن 63 کیلوگرم که 18 نفر حضور داشتند، ایمان محمدی به فینال راه پیدا کرد و امروز وی در دیدار نهایی با بایامان کریموف از قرقیزستان کشتی می گیرد.

در وزن 77 کیلوگرم که با شرکت 24 کشتی گیر برگزار شد، مسعود کاووسی از دور رقابت ها حذف شد.

در وزن 87 کیلوگرم که 25 شرکت کننده داشت، ابوالفضل چوبانی به فینال رسید؛ وی در دیدار پایانی با ویگن نازاریان از ارمنستان کشتی می گیرد.

در وزن 130 کیلوگرم که با حضور 16 نفر برگزار شد، فردین هدایتی به فینال رسید و در این مرحله امروز به مصاف میخایلو ویشینوتسکی از اوکراین می رود.

برنامه روز دوم کشتی فرنگی جوانان جهان 2022

در روز دوم بازی ها اما مرحله مقدماتی پنج وزن دوم و مرحله شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن دوم برگزار می‌شود؛ قرعه فرنگی کاران جوان پنج وزن دوم به این شرح است:

در وزن 60 کیلوگرم که 18 نفر شرکت کرده‌اند، سعید اسماعیلی در دور نخست با ماکس ول بلک از آمریکا کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف کوتو گومی از ژاپن می‌رود.

در وزن 67 کیلوگرم که 28 شرکت کننده دارد، سید دانیال سهرابی در دور نخست به مصاف نوردوس نورکانوف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان عبدالرحمن عمر از مصر و مارکو استول از آلمان می‌رود.

در وزن 72 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با ایتو نیشیدا از ژاپن مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان دیمیتار استفچو از بلغارستان و جاکوب سیمچیک از کرواسی پیکار می‌کند.

در وزن 82 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور نخست با کریستین مدینا مونز از مکزیک کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم با شان یولین از چین تایپه مبارزه می‌کند.

در وزن 97 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، علی عابدی درزی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان ماتیوس ایوانوفسکی از لهستان و اینوت گوسا از رومانی مصاف می‌دهد.

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد 1401
پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد 1401

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد

اما امروز مرحله مقدماتی پنج وزن دوم از ساعت 12:30 و مرحله شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن اول و مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم از ساعت 18:15 برگزار خواهد شد.

برای تماشای پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 29 مرداد 1401 از لینک های زیر استفاده نمایید.

لینک ۱: پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 29 مرداد

لینک ۲: پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان 29 مرداد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا