خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401

پخش زنده منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401 را با ما ببینید. دو تیم در یکی از مهمترین دیدارهای هفته سوم جزیره به مصاف هم خواهند رفت.

نیوکاسل امشب در ورزشگاه زیبا و قدیمی سنت جیمز پارک میزبان متمول‌ترین و پرستاره‌ترین تیم دنیا است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401 با ما باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401

منچستر سیتی بعد از چند فصل ناکامی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و با وجود صرف هزینه‌های گزاف،‌ امسال هم به روال سالیان قبل با جذب چند ستاره گرانقیمت تیمی برای قهرمانی لیگ قهرمانان بسته است.

حال سیتی ترسناک‌تر از همیشه است و این را از عدم دریافت گل در دو بازی اول لیگ برابر وستهام و بورنموث متوجه می‌شویم. روندی که احتمالا با برتری سیتی بر نیوکاسل نیز ادامه خواهد داشت.

البته که نیوکاسل از نیم فصل گذشته و با مالکان جدیدش تحولات بزرگی تجربه کرده و در اندیشه بدل شدن به یکی از غول‌های فوتبال انگلیس است. از قضا یکی از رقبای مهم تیم نیوکاسل بی‌تردید هم منچسترسیتی است. نیوکاسل هم شروع خوبی در لیگ داشته و بعد از پیروزی برابر ناتینگهام فارست،‌ برابر برایتون متوقف شده است.

در تقابل‌های رودرو البته، سیتی با برتری در هر 6 تقابل آخر برتری خاصی بر رقیب خود دارد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 20:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و نیوکاسل 30 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا