خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان جام واگنر با قهرمانی لهستان و سومی والیبال ایران

پایان جام واگنر با قهرمانی مقندرانه لهستان، نایب قهرمانی آرژانتین، سومی والیبال ایران و چهارمی صربستان به پایان رسید تا همه منتظر قهرمانی جهان باشند.

به گزارش انصاف ورزشی، رقابت های والیبال 4 جانبه بزرگداشت هوبرت جرزی واگنر والیبالیست فقید لهستانی که اصولا بین چهارتیم که یکی از آنها قطعا لهستان است، در این کشور برگزار میشود.

بنیاد هوبرت واگنر وظیفه دعوت از تیم های ملی را بر عهده دارد و تیم ملی والیبال ایران نیز تا کنون دوبار به این رقابت ها دعوت شده است که در سالهای 2012 و 2015 عایدی حضور سروقامتان ایرانی در این رویداد دو مقام چهارمی بود.

حالا بار دیگر تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها حضور داشت و در پایتخت قدیمی و دومین شهر بزرگ لهستان یعنی کراکوف رو در روی سه تیم لهستان میزبان، صربستان و آرژانتین قرار گرفت که پیش بینی می‌شد با توجه به عملکرد درخشان تیم ملی والیبال در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022، این بار جایگاه بهتری نصیب تیم ملی شود. که نهایتا تیم ملی والیبال ایران در پایان جام واگنر با دو باخت سه بر صفر و سه بر دو به ترتیب مقابل لهستان و صربستان همچنین یک پیروزی نزدیک برابر آرژانتیتن با حساب سر بر دو، رتبه سومی جام واگنر نصیب شاگردان بهروز عطایی شد.

در پایان جام واگنر، لهستان با سه پیروزی قاطع و 3 بر 0 با 9 امتیاز قهرمان شد، آرژانتین با دو باخت 3 بر 0 و 3 بر 2 برابر لهستان و ایران و برد 3 بر 1 برابر صربستان با 4 دوم شد، تیم ملی والیبال ایران نیز با دو باخت 3 بر 0 و 3 بر 2 برابر لهستان و صربستان و پیروزی 3 بر 2 برابر آرژانتین با 3 به مقام سوم دست یافت و صربستان نیز همانند دیگر تیم ها در سه ست به لهستان باخت و در برابر آرژانتین نیز تنها موفق به گرفتن یک ست شد تا با برد در برابر ایران در بازی پنج سته با 2 امتیاز رتبه چهارم جام را کسب کند.

پایان جام واگنر با قهرمانی لهستان و سومی والیبال ایران
پایان جام واگنر با قهرمانی لهستان و سومی والیبال ایران

 گفتنی است جام واگنر برای شاگردان بهروز عطایی حکم یک رقابت تداراکاتی خوب پیش از رقابت های قهرمانی جهان در شهریورماه را داشت و حالا همه چیز آماده حضور سروقامتان تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

ایران در قهرمانی جهان با مصر، هلند و آرژانتین همگروه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا