خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع ایثارگران شهرداری مقابل شورای شهر تهران

جمعی از ایثارگران خودرو سرویس شهر که خودروهای شهرداری را تامین می‌کند ظهر امروز جلوی شورای شهر تهران تجمع کردند.

نماینده آنها در گفت‌وگو با خبرنگار اصناف نیوز تاکید کرد: فروزنده، معاون منابع انسانی شهرداری ۷ ماه پیش با حضور در جمع ما وعده دادند که تغییر وضعیت ما انجام خواهد شد اما این اتفاقات رخ نداد.

او افزود: این استرسی که در زندگی ماست و بر کارمان تاثیر گذاشته به دلیل دروغ‌های آقای زاکانی و فروزنده است. بند «د» تبصره ۲۰ مصوبه مجلس اعلام کرده که باید ایثارگران تبدیل وضعیت شوند و در کل کشور در حال اجراست. شهرداری اما این کار را نکرد و باعث شد که برای مطالبه خودمان کف خیابان بیاییم.

این نماینده ایثارگران گفت: خودرو سرویس شهر ۴ هزار پرسنل دارد که ۵۰۰ نفر ایثارگر هستند. ما مدارک خودمان را هم تحویل دادیم اما هر روز وعده سر خرمن می‌دهند. حالا هم گفتند که باید قراردادتان با همان شرکت خصوصی خودرو سرویس شهر تغییر کند. در حالی که هیچ شرکت خصوصی تغییر وضعیت را نمی‌دهد. ما باید تبدیل وضعیت قطعی کارگری شویم. به فرمایش رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران هر کسی از این قانون استنکاف کند مجرم است. ما طبق بیانات آقا اما خامنه‌ای مطالبه‌گری می‌کنیم و بیشتر از حقمان نمی‌خواهیم. اگر استنکاف ادامه داشته باشد هر روز همین بساط خواهد بود.

بنا به این گزارش آنها شعارهایی مانند «زاکانی زاکانی حمایت حمایت»، «ایثارگر می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»، «ایثارگر داد بزن حق تو فریاد بزن»، «زاکانی حق ما رو پس بده»، «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» سر می‌دادند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا