خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیماربر و تخت بر

رپورتاژ آگهی

چکیده : این مقاله درباره بیماربر و تخت بر ،آسانسور ضد انفجار و تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری میباشد

 تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری

آسانسور ضد انفجار در چه مواقعی به کار می آید؟ این نوع آسانسور برای صنایع مختلفی مثل پتروشیمی و معادن مناسب است. به طور کلی هر جایی که خطر انفجار و عوامل آتش زا وجود دارد، بهتر است از این آسانسور استفاده شود. آسانسور ها باید سلامت و ایمنی مسافران را تامین کنند. برای تامین ایمنی باید از تجهیزات مناسب و سرویس منظم استفاده کنید. در صورتی که یک آسانسور به صورت منظم سرویس و تعمیر شود، ایمنی آن مثل روز اول بالا خواهد بود. شرکت های مختلف با بررسی این نیاز و اهمیت سلامت آسانسور به تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری اقدام می کنند. با سرویس و تعمیرات با کیفیت از هزینه های زیاد در آینده هم جلوگیری خواهد شد. در ادامه درباره اهمیت سرویس و تعمیر آسانسور، معرفی آسانسور های ضد انفجار و آسانسور تخت بر و بیمار بر صحبت خواهیم کرد.

اهمیت سرویس و تعمیر آسانسور

امروزه تقریبا در همه ساختمان ها آسانسور وجود دارد. وجود آسانسور در ساختمان هایی مثل بیمارستان بسیار مهم است و تردد بدون وجود آن ها معنایی ندارد. آسانسور از اموال ارزشمند یک ملک تجاری محسوب می شود. نکته اجتناب ناپذیر استهلاک و نیاز به تعمیر آسانسور در انواع آسانسور هاست. در صورتی که یک آسانسور در بیمارستان یا هر ساختمان دیگری دچار آسیب شود، تردد در ساختمان با مشکل مواجه خواهد شد. به نظر شما چرا برخی از شرکت ها به تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری اقدام کرده اند؟ این تعمیرات چه مزایا و اهمیتی برای ساکنین یا خود آسانسور دارد؟ 

1. جلوگیری از هزینه های تعمیر مکرر

برای اینکه یک آسانسور تشکیل شود، قطعات و اجزای زیادی سر هم شده اند. در صورتی که یکی از این اجزای کوچک یا بزرگ به درستی کار نکنند، کل آسانسور با اختلال در عملکرد مواجه خواهد شد. هر چه زودتر برای تعمیر این قطعات و اجزا اقدام کنید، برای شما مفید تر خواهد بود. گاهی اوقات با تعویض یک قطعه کوچک عملکرد آسانسور به حالت اولیه خود بر می گردد. اهمیت ندادن به تعمیر به موقع، می تواند باعث ایجاد تعمیر های مکرر و خرابی های بیش از حد شود.

2. تضمین ایمنی در زمان تردد

هیچ فاکتوری مهم تر از ایمنی در استفاده از آسانسور نیست. قطعا کسی دوست ندارد با آسانسوری تردد کند که سلامتش را به خطر می اندازد. اگر به تعمیرات یک آسانسور بیماربر و تخت بر اهمیت ندهید، قطعا باعث آسیب های جدی به بیماران و پرسنل می شود. تضمین ایمنی یک آسانسور به سرویس و تعمیرات آن بستگی دارد. از همین رو باید تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری را در اولویت قرار دهید تا ایمنی همه کارکنان و مراجعه کنندگان تضمین شود.

3. افزایش طول عمر آسانسور

آسانسور ها با مواد اولیه و طراحی با کیفیتی ساخته شده اند. برخی از افراد ادعا می کنند که آسانسور ها 20 سال بدون نیاز به تعمیر دوام می آورند. با این حال بهتر است از تعمیرات و بررسی های منظم پیشگیرانه غافل نشوید. در صورتی که تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری را جدی نگیرید، احتمالا استهلاک بیشتری به آسانسور وارد می شود. تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری یک راهکار عاقلانه برای صرفه جویی در هزینه ها به حساب می آید. آسانسور ضد انفجار

آسانسور بیماربر و تخت بر

بیمارستان ها و کلینیک های درمانی مجهز با آسانسور های مختلف تجهیز می شوند. یکی از این آسانسور ها مهم بیماربر و تخت بر است. به نظر شما چنین آسانسوری باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ نکته مهمی که وجود دارد، این است که این آسانسور ها باید بالاترین سطح ایمنی و راحتی را ارائه کنند. همانطور که حدس می زنید، اندازه یک آسانسور بیماربر و تخت بر باید بزرگ باشد. تخت یک بیمار و احتمالا تعدادی از پرسنل درمانی باید در این کابین جای بگیرند. علاوه بر آن گاهی بیماران با ویلچر از این آسانسور استفاده می کنند. تهویه خوب در این بخش از ساختمان یعنی آسانسور بیماربر و تخت بر هم اولویت دارد. وقتی بیمار درون این آسانسور قرار می گیرد، نباید هیچ لرزشی احساس کند. حرکت آسانسور باید کاملا نرم و بدون تکان های شدید باشد. گاهی اوقات بیماران در شرایط جسمانی حساسی هستند و به مراقبت ویژه ای در زمان جا به جایی نیاز دارند. این مراقبت ویژه با استفاده از یک آسانسور تخت بر قابل اجراست. در مدل های پیشرفته آسانسور بیماربر و تحت بر، از آسانسور امکان تماس با بخش مراقبت های ویژه و اتاق عمل هم وجود دارد. به یاد داشته باشید که یک آسانسور بیماربر باید فقط برای انتقال بیماران مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع آسانسور باید سرعت بالایی داشته باشد تا کادر درمان و پرسنل بتوانند بیمار را به محل مورد نظر برسانند. به طور کلی دقت و سرعت در آسانسور های بیماربر را جدی بگیرید.

آسانسور ضد انفجار

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، صنایع و ساختمان های مختلفی به آسانسور نیاز دارند. برخی از این صنایع به عوامل اشتعال زا مثل گاز ها و مواد انفجاری سر و کار دارند. چه بالابر و چه آسانسور ضد انفجار از آسیب های ناشی از انفجار جلوگیری می کنند. مکان های مختلفی از جمله صنایع پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و صنایع معدنی با آسانسور ضد انفجار تجهیز می شوند. با انتخاب یک آسانسور ضد انفجار می توانید سلامت و ایمنی خودتان و کارکنانتان را تضمین کنید. وقتی سلامت و ایمنی کارکنان در زمان کار تضمین شود، بهره وری در کسب و کار هم افزایش پیدا می کند. کارکنان با تردد توسط یک آسانسور ضد انفجار قابل اعتماد، کارآمد تر و با کیفیت تر عمل می کنند. 

همانطور که اشاره کردیم آسانسور ها در مدل های مختلف و با کیفیت های مختلف برای تضمین سلامت و ایمنی مسافران به کار می آیند. آن ها با مواد اولیه و در طراحی های ایمن و کاربردی ساخته می شوند. در یک نتیجه گیری کلی می توانیم بگوییم که برای انتخاب یک آسانسور ایمن و با کیفیت باید ابتدا نیاز های خود را شناسایی کنید. مدل و کاربرد ساختمان هر چه باشد، در تعیین نوع آسانسور و تجهیزات ایمنی آن به شما کمک خواهد کرد. 

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا