خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنی با آقای زیباکلام | عبدالرضا شاهرودی

عبدالرضا شاهرودی در پایگاه خبری جماران نوشت: در میانه نزاع آزاردهنده ی یکی از روحانیون با علی کریمی، چشمم به مطلبی از جناب آقای صادق زیباکلام خورد که به نظرم لازم است مورد حاشیه ای کوتاه قرار گیرد. 

آقای زیباکلام نوشته بود:

«آقای علی کریمی نه با نذر مخالفت کرده نه با شعائر دینی….  سوال ایشان همانست که من از آقای محسن هاشمی سه سال پیش پرسیدم. آیا مردم راضی هستند عوارضی که به شهرداری برای خدمات شهری می پردازند، صرف تبلیغات ایدئولوژیک نظام شود؟….اگر راضی نباشند،این هزینه‌ها از نظر شرعی چه وجهی پیدا می کنند؟»

دراین باره گفتنی است:

هزینه پول های مردم در هیچ امری بدون رضایت آنها صحیح نیست. چه تبلیغات ایدئولوژیک و چه هر کار دیگر. حتی هزینه کرد آن در ساختن پل و برداشتن زباله هم اگر با رضایت مردم نباشد جایز نیست. اما:

پرس و جو از رضایت مردم در مورد هر پروژه که ممکن نیست. و لذا وقتی مردم شورای شهر را تعیین می کنند آنچه با تصویب آنها باشد، با واسطه مورد رضایت مردم هم هست. 

البته طبیعی است که نمی توان در هیچ مسئله ای رضایت همه مردم را جلب کرد و مراد ما از مردم در این بحث طبیعتا «اکثریت مردم» است. 

..

فکر نمی کنم فهم این مطلب کار سختی باشد و لذا احتمال می دهم مراد آقای زیباکلام سخن دیگری باشد که امید است توضیح دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به گدایی افتاده اند سیاسیون ما!
    خوب شد علی کریمی یک حرفی زد و یک بابایی هم یک چرندی گفت و این بیکاران از همه جا رانده شده وارد گود شدند تا پشتک و وارو بزنند. اینها ادعا میکنن که ما بلدیم مملکت داری کنیم! شرم آور است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا