خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق نهایی شیخ دیاباته با پرسپولیس ؛ یاغی اهل مالی در آستانه پوشیدن لباس سرخ!

توافق نهایی شیخ دیاباته با پرسپولیس اتفاقی است که باعث می‌شود بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال به اردوگاه رقیب پیوسته و یاغی جدید لقب بگیرد.

به گزارش انصاف ورزشی، روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال ایران هنوز هم آبستن حوادث بسیاری است و در آخرین اتفاق حالا مهاجم محبوب آفریقایی دوسه فصل پیش آبی‌ها شیخ دیاباته با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است.

دیاباته که سالها در تیمهای کوچیک و متوسط سطح اول فوتبال جهان در لیگ فرانسه و ایتالیا عملکرد خوبی را ازخود به جا گذاشته بود هدیه‌ی استراماچونی به آبی‌های پایتخت بود؛ مهاجم اهل مالی که با وجود مصدومیت های بسیار یک ماشین گلزنی محسوب می‌شد و در طی دو فصل تبدیل به بهترین گلزن خارجی تاریخ استقلال شد.

اما فصل پیش این مهاجم مسن آبی‌ها به الغرافه و بازهم آندره‌آ استراماچونی پیوست تا استقلال بدون او بالاخره قهرمان شود؛ اما حالا توافق نهایی شیخ دیاباته با پرسپولیس رخ داده است و مهاجم اهل مالی و 34 ساله حالا یاغی جدید فوتبال ایران است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی با لباس قرمز عکس یادگاری می‌گیرد.

باید دید حالا با جدایی تمیروف، زوج لوکادیا دیاباته می‌تواند یحیی را به ریل قهرمانی برگرداند یا جنگ امسال لیگ برتر به نفع سپاهان یا استقلال تمام می‌شود، سه تیمی که احتمالا بزرگترین شانسهای قهرمانی این فصل خواهند بود.

توافق نهایی شیخ دیاباته با پرسپولیس ؛ یاغی اهل مالی در آستانه پوشیدن لباس سرخ!
توافق نهایی شیخ دیاباته با پرسپولیس ؛ یاغی اهل مالی در آستانه پوشیدن لباس سرخ!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا