خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قرار شده ایران اینترنشنال زبان سازمان مجاهدین شود»

تسنیم نوشت: «مسعود خدابنده عضو سابق سازمان مجاهدین خلق و مسئول تیم حفاظتی مسعود رجوی به‌تازگی در گفتگویی به افشاگری علیه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال و سازمان مجاهدین خلق (منافقین) پرداخته است.

وی بیان داشت: شبکه ایران اینترنشنال شبکه ناشناخته‌ای نیست، من با برخی از آن‌ها ارتباط دارم. این شبکه صاحبش و شرکتش، قبلاً برنامه مجاهدین خلق را پخش می‌کرد. وضعیت عربستان سعودی به‌گونه‌ای است که پول نفتی که می‌رود باید به غرب برگردد؛ حال به‌صورت شبکه ایران اینترنشنال یا حتی فرستادن دانشجو. عربستان به لندن دانشجو می‌فرستد و ماهی 5 هزار پوند به آن‌ها می‌دهد، اما آن‌ها حق ندارند آن 5 هزار پوند را ذخیره کنند، بلکه باید در لندن خرج کنند؛ یعنی پول باید برگردد.

خدابنده ادامه داد: ایران اینترنشنال وقتی که شروع کرد، ابتدا منکر شد که عربستانی و وابسته است اما زمختی عربستان سعودی بیرون می‌زند. یکی از نفرات آنجا که اخیراً جدا شده است و در آنجا برنامه اجرا و قبلاً در بی‌بی‌سی کار می‌کرد، می‌گفت؛ “این‌ها اول به من گفتند که «ما سه برابر بی‌بی‌سی به تو پول می‌دهیم و بیا اینجا». من هم گفتم که عاشق چشم و ابرو این و آن نیستم، برای پول کار می‌کنم، در نتیجه به آنجا رفتم. بعد از چند هفته دیدم که این‌ها حقوق نمی‌دهند، طرف نصف‌شب زنگ می‌زند، می‌گوید «ساعت 11 برو فلان غذا را بگیر، بیا فلان‌جا، دخترت را هم بیار!»، گفتم اینجا نمی‌شود کار کرد”. الآن دیگر نه در بی‌بی‌سی کار می‌کند و نه جای دیگری.

این عضو جداشده سازمان مجاهدین بیان کرد: رابطه عربستان سعودی و سازمان مجاهدین خلق به زمان صدام برمی‌گردد، همان موقع ارتباط قوی داشتند، بسیاری از مخارج سازمان را عربستان می‌داد که خودم چند بار از عربستان طلا و پول آوردم، چیز پنهانی نیست. ترکی الفیصل رئیس استخبارات عربستان بود. او واسطه بود. بعد هم در آلبانی گفت که “مسعود رجوی مرده است”. مجاهدین جدای از دستگاه عربستان سعودی نبوده است، اما بعد از صدام تغییراتی ایجاد شد که آن دستگاه صدام ـ مجاهدین که یک دستگاه تروریستی ـ نظامی بود به یک دستگاه تبلیغاتی ـ اطلاعاتی مریم رجوی و ترکی الفیصل تبدیل شد. فیصل بازنشسته شده است، اما کارش را همچنان انجام می‌دهد.

در سال 95 ترکی الفیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات و از تأثیرگذارترین شاهزادگان سعودی در میتینگ تبلیغاتی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین حضور یافته بود و این حضور در واقع اعلام حمایت آشکار آل‌سعود از این فرقه تروریستی بود.

خدابنده در ادامه خاطرنشان کرد: مجاهدین از 2 ماه پیش مخارجی را که می‌پرداختند تا مطالبشان در جست‌وجوی گوگل بالا بیاید، حذف کرده‌اند. با تصمیم عربستان سعودی و مخصوصاً ترکی الفیصل مسئول سابق استخبارات سعودی قرار شده است شبکه اینترنشنال بازوی تبلیغاتی و زبان سازمان مجاهدین شود، دیگر نیازی نیست که سایت‌ها ایجاد شود و این سایت‌ها هزینه‌هایی داشته باشند، اولین باری که ایران اینترنشنال برنامه این‌ها را مستقیم پخش کرد، من لندن بودم، گفتند که آنجا بروم که رفتم و صحبت هم کردم. آن‌ها هم برنامه را پخش کردند. همان موقع معلوم بود که این قضیه شروع یک ماجراست و این دستگاه‌ها نزدیکی‌شان را بیشتر خواهند کرد.

اشاره خدابنده به پوشش زنده نشست مجازی منافقین در شبکه تلویزیونی ایران‌ اینترنشنال سعودی در سال 1399 است که این نشست در کشور آلبانی را (مقر مجاهدین خلق در سال‌های اخیر) با عنوان نشست سالانه شورای ملی مقاومت پخش کرد و از مریم رجوی با عنوان رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت یاد کرد.

شبکه ایران اینترنشنال پیشتر نیز به حمایت از تروریست‌ها پرداخته بود. این شبکه همزمان با حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در سال 97 که منجر به کشته شدن جمعی از مردم و نیروهای مسلح شد، تریبون خود را در اختیار سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه قرار داد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا