خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی دولت: افزایش حقوق بازنشسته‌ها انجام می‌شود اما…

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: سازمان امور اداری و استخدامی اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری به توافق رسیدند که البته جزئیات آن در حال نهایی شدن است. افزایش حقوق انجام می‌شود اما به دنبال راهکاری هستیم تا با اختصاص منابع مالی درست باعث رشد تورم نشویم.

به گزارش فارس علی بهادری جهرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران یکی از کشورهای قربانی تروریسم است؛ بیش از ۱۷ هزار شهید ترور گواه این موضوع است.

وی افزود: در هفته دولت مقرر شد اعضای دولت در راستای سیاست های ابلاغی به منظور گفت وگو مستقیم با مردم به حداقل دو استان سفر کنند و با بررسی مشکلات و با کمک مدیران مسائل را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.

سخنگوی دولت بیان کرد: تعامل و گفت و گوی دو طرفه بین مردم و مسوولان تصمیم‌گیر باعث درک بهتر شرایط و مشکلات می‌شود.

بهادری جهرمی گفت: استان مرکزی از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های صنعتی، کشاوزی دارد، مفاخر و مشاهیر بزرگی نیز در استان بودند که حتی در سطوح بین المللی نیز خدمات ارزشمندی ارائه دادند.

وی اضافه کرد: امیدواریم دولت بتواند با بهره گیری از ظرفیت نخبگانی که در جای جای کشور هستند آنها را پویاتر و فعال تر کند تا مسائل و مشکلات کشور برطرف شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته نقدینگی زیادی در کشور ایجاده شده؛ حجم نقدینگی در ۸ سال منتهی به شهریور ۱۴۰۰ حدود هشت برابر شده و از ۴۶۰ هزار میلیارد به بیش از ۴ هزار هزار میلیارد رسیده بود.

بهادری جهرمی با بیان اینکه حجم نقدینگی بالا باعث ایجاد تورم زیادی شده است ادامه داد: این تورم به صورت مستمر است و تا زمانی که نقدینگی به رشد اقتصادی هدایت نشود تورم هم وجود خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تورم مستمر باعث کاهش قدرت خرید حداقل بگیر و بازنشستگان می شود، افزایش ۵۷ درصدی حقوق آنها از میزان تورم بیشتر بود، این افزایش می تواند تا حدودی جبران کننده بخشی از فشار تورم در ۴ سال گذشته باشد.

سخنگوی دولت ادامه داد: جبران هزینه‌ها برای کارمندان کمتر رخ داده بود و سازمان امور اداری و استخدامی نیز اخیرا با سازمان برنامه و بودجه برای تعدیل افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان لشکری و کشوری به توافق رسیدند که البته جزئیات آن در حال نهایی شدن است.

بهادرمی جهرمی بیان کرد: افزایش حقوق انجام می‌شود اما به دنبال راهکاری هستیم تا با اختصاص منابع مالی درست باعث رشد تورم نشویم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آره خب، نه تا حالا هیچ تورمی رو ایجاد و افزایش نداده اید، الان توی این فکر هستید که چطوری حقوق ها رو اضافه کنید که تورم ایجاد نشه!!؟ الان توی این فکر هستید که چطوری منابع افزایش حقوق رو از جیب مردم تامین کنید و بعد چطوری و با چه لطائف الحیلی دوباره همون رو از جیب مردم بیرون بکشید. شما امتحان خودتون رو پس داده اید و روی حقیقی تان برای مردم آشکار است. همین بودن … بنام میرکاظمی بعنوان رییس ناسازمان بی برنامه و بودجه ، خود گواهی روشن برای حقیقت تان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا