خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی چگونه مخالفین را وادار به اعتراف کرد؟

به گزارش انصاف نیوز، کانال «رئیسیه» در متنی با عنوان «رئیسی چگونه مخالفین را وادار به اعتراف کرد؟» با تگ «ما قهرمانیم»، نوشت:

♦️ با آمدن رئیسی به صحنه انتخابات همه دشمنان نظام، ضد انقلاب، سلطنت طلب، منافق، لیبرال، وامانده و درمانده از اقدامات خبیث در قبال کشور با همه ظرفیت های خود به میدان آمدند تا بلکه فرزند انقلاب را از ادامه مسیر منصرف نمایند. از هیچ تخریبی فروگذار نکردند و هر دروغی را به وی و اطرافیانش نسبت دادند، از برادرش تا همسر و دوستان و وفاداران به او. هدف این نوشتار منتقدین و حتی رقبای او نیستند. ما درباره ۳۸ سال تهدید، فشار و تحریم صحبت می کنیم.

به هرحال قاعده مردم سالاری رقابت بر سر مقبولیت است و جمهوری اسلامی این ظرفیت عظیم را داشته است که رقابتی را در چارچوب قواعد و قوانین خود در قلمرو سرزمینی به منصه ظهور برساند به طوری که ملت های منطقه به ویژه حوزه خلیج فارس در غبطه آن هستند.

اما موضوعی که در نوع خود این انتخاب و این انتخابات را متفاوت می کند، حضور کاندیدایی خاص و مهم در عرصه است. دکتر سید ابراهیم رئیسی بخاطر حضور متناوب در عرصه مقابله با فساد اقتصادی و فعالیت های ضد تروریسم، مستقیم و غیر مستقیم دست عده زیادی از چپاول گران جیب و آرامش ملت را از عرصه کوتاه کرده است و همین موضوع باعث شده تا با فرصت انتخابات بسیاری از گردن کشان و کینه ورزان خود را به عرصه رسانده و حتی آنان که تا دیروز دموکراسی را در ایران رد می کردند و ادعای واهی تقلب داشتند، ساز و کار انتخابات را پذیرفته و مخالفان را به حضور بیشتر در انتخابات دعوت کنند. به معنای دیگر حضور رئیسی در انتخابات باعث شد بار دیگر ضد انقلاب به وجود دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران اعتراف کند و بار دیگر بازنده این رقابت شود.

رییسی را فارغ از نتیجه انتخابات (که هنوز مشخص نیست) باید پیروز دو میدان بزرگ دانست:

یک. او میان همه دلبستگان، دلسوزان و وفاداران انقلاب اسلامی یک وحدت استراتژیک و کم سابقه ایجاد کرده است، سرمایه ای که به ثمر رسیدنش بیش و کم سه دهه زمان برده است. باید این ظرفیت را پاسداشت؛ چراکه این وحدت یک هم افزایی بسیارخوب بود. این ظرفیت باید نهادینه، مستحکم و ریشه دار بماند.

دو. رییسی توانسته ضد انقلاب را به میدان بازی بیاورد برای اعتراف به دموکراسی در ایران. آن هم دشمنانی که ۳۸ سال مردم را به عدم مشارکت انتخاباتی دعوت می کردند. مخالفان داخلی نیز در اعترافاتی مشخص شورش خود علیه قانون و جمهوریت در سال ۸۸ را پذیرفته اند و حالا مردم را به پیروی از همان سازوکار مورد انتقاد خود دعوت می کنند.

حقیقت انکارناپذیر آنکه این انتخابات پیروزی ملت ایران است، پیروزی ملت ایران سربلندی نظام جمهوری اسلامی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی هدف عالی و بزرگ سید ابراهیم رییسی بوده و هست.

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مسلم و قطعي شد که اينها خواب نيستند، بلکه خودشان را بخواب زده اند! گودرز و شقيقه!!! ميگم، همان مردمي که به خاتمي راي داده و به ناطق نه گفتند، همان هائي هستند که در سال 92 به جليلي نه گفتند و در سال 94 به ليست انگليسي راي دادند و در سال 96 هم به رئيسي نه گفتند!! چگونه اين وسط همين مردم با همين تفکر در سالهاي 84 و 88 به احمدي نژاد بله گفتند!!؟

  2. حالا آگه یک لولوی وحشتناک تو یک ماجرا آمد و همه از ترس او آمدند وسط میدان ، دلیل نمی شه که پس اون لولو خوب بوده که ! این دیگه چه استدلال مضحکیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا