خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم امروز از ساعت 16:00 در هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

ساوتهمپتون در استادیوم سنت ماری میزبان منچستریونایتد جذاب اریک تن هاگ است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401

دو تیم امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که قدیس‌ها با کسب 4 امتیاز در سه هفته اول وضع بهتری از شیاطین سرخ با 3 امتیاز دارند.

منچستریونایتد در دو هفته اول عملکرد عجیبی داشت و دو شکست بدون گل زده برابر برایتون و برنتفورد ثبت کرد. شکست 4 بر 0 برابر برنتفورد تقریبا یکی از عجیب‌ترین نتایج این تیم در تمام تاریخش بوده!

شیاطین اما در هفته سوم دست به کار بزرگی زدند و لیورپول قدرتمند یورگن کلوپ و دشمن قدیمی که دراین سال‌ها از سروران فوتبال اروپا بوده را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کردند تا اولین 3 امتیاز خود را در بازی مهم فصل کسب کنند.

ساوتهمپتون اما که در هفته اول برابر تاتنهام تحقیر شد، در هفته دوم با لیدز مساوی کرد و نهایتا در هفته سوم لسترسیتی برندن راجرز را شکست داد تا اوضاع خوبی داشته باشد.

در 5 تقابل آخر دو تیم،‌ 3 تساوی و دو برد برای منچستر ثبت شده است. اما نکته مهم اینکه یکی از بردهای من یو با نتیجه عجیب 9 بر 0 رقم خورده که در نوع خود خاص است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 16:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و ساوتهمپتون 5 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا