خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401

پخش زنده دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم در هفته چهارم بوندسلیگا امروز و از ساعت 18 به مصاف هم می‌روند.

هرتابرلین امروز از ساعت 18:00 به وقت ایران در استادیوم المپیک برلین میزبان دورتموند است. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401

دو تیم در شرایط متفاوتی به مصاف هم می‌روند. دورتموند در سه بازی ابتدایی فصل،‌ بعد از دو پیروزی خوب برابر لورکوزن و فرایبورگ، در بازی سوم و در شرایطی که میزبان بود و تا دقایق پایانی با دو گل برتری جلو بود،‌ با کامبکی عجیب مواجه شد و 3 بر 2 به وردربرمن باخت تا اولین شکستش رقم بخورد و در پایان هفته سوم 6 امتیازی باقی بماند.

از سوی دیگر هرتابرلین که در بازی اول و در دربی برلین برابر یونیون برلین شکست خورد، در هفته دوم به تساوی با آینتراخت اکتفا کرد و در هفته سوم برابر گلادباخ مغلوب شد تا اصلا وضع خوبی نداشته باشد.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم با هم نیز، با 4 برد برای دورتموند و تنها 1 برد برای هرتا، کاملا به نفع زنبورها است. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال دورتموند و هرتابرلین 5 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا