خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401

پخش زنده لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401 را با ما ببینید. لیورپول امروز در آنفیلد و در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث است.

لیورپول یورگن کلوپ در هفته چهارم، تازه به دنبال کسب اولین 3 امتیاز خود است و این خود گزاره‌ای عجیب است! عجیب‌تر اینکه رقیب یعنی بورنموث پیروزی کسب کرده اما لیورپول نه! برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401

لیورپول قدرتمند یورگن کلوپ که در جام خیریه با پیروزی بر سیتی قدرتمند آن‌ هم با نتیجه 3 بر 1، عالی ظاهر شد و اولین جام خود را کسب کرد، لیگ را اصلا خوب شروع نکرده. آن‌ها بعد از دو تساوی ناامیدکننده برابر فولام و کریستال پالاس، در هفته سوم در برابر رقیب قدیمی و سنتی یعنی منچستریونایتد بحران زده شکست خوردند تا انتقادات علیه کلوپ شدت بگیرد.

از سوی دیگر بورنموثی که در هفته اول استون ویلا را شکست داد، در دو بازی بعد برابر دو مدعی من سیتی و آرسنال شکست خورد و شانسی برای پیروزی نداشت. حالا در هفته چهارم باز هم یک رقیب قدرتمند و آن هم لیورپول در آنفیلد.

نکته مهم اینکه در تقابل‌های رودرو، لیورپول 6 بازی آخر را پیروز شده و اساسا در 13 تقابل در 10 سال اخیر، تنها 1 بار برابر این تیم شکست خورده و 1 تساوی داده تا 11 پیروزی داشته باشد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال لیورپول و بورنموث 5 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا