خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین دهباشی: اشتباه کردم عذرخواهی می‌کنم

حسین دهباشی پس از ادامه پیدا کردن پرونده‌ی شکایت از خودش به خاطر یک ادعا درباره‌ی علت درگذشت سیداحمد خمینی، ضمن تاکید بر اینکه ادعایش اشتباه بوده، عذرخواهی کرد.

او در رشته‌توییتی نوشت:

«به نام خدا. تصحیح یک اشتباه تاریخی. چنانکه مستحضرید این‌جانب در بخشی از توییتی که پیشتر نوشته بود -بنا به استناد منابعی که مستند می‌دانست- و اکنون به ناتمام بودن آن پی برده، علت درگذشت مرحوم سیداحمد خمینی را امری دانسته بود که امروز پس از پی‌گیری مجدد و همچنین با توجه به آنکه خانواده آن مرحوم طی تماسی با واسطه به اینجانب اعلام کرده‌اند که در خصوص عامل سکته قلبی به عنوان عامل درگذشت اطمینان دارند، بدینوسیله بطلان محتوای آن توییت را اعلام می‌دارم. لذا از آنجاییکه گزاره جدید را معتبر می‌دانم -فارغ از دعوای حقوقی مطروحه و به عنوان وظیفه تاریخ‌پژوهی- ضمن پس گرفتن ادعای قبلی -بابت آزردن خاطر بستگان و دوست‌داران یادگار فقید حضرت امام عذرخواهی می‌نمایم».

حسین دهباشی که سال ۱۳۹۲ با ساختن یک کلیپ تبلیغاتی برای حسن روحانی شناخته شد، در دولت روحانی برای مدتی به عضویت هیات مدیره منطقه آزاد کیش درآمد اما پس از آن مواضعی عجیب گرفت. از جمله به مخالفت با دولت روحانی برخاست، با برجام مخالفت کرد، در انتخابات ۹۶ از مصطفی میرسلیم حمایت کرد و در کل مواضعی متفاوت با مواضع سال‌های قبل خود می‌گرفت و در رسانه‌ها مطرح می‌شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ایشان چه تاریخ پژوهشی است که بدون مطالعه حرف حرف میزنه.در مصاحبه با کنگر لو،ساخت مستند برای روحانی،الان هم که این مورد جدید.اقای دهباشی برای خودت بده این کار.فردا کسی دیگه تره هم برات خورد نمیکنه.

    7
    10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا