خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون کیست؟ امیری یا حاج صفی؟ تحرکات عجیب ماجدی برای رییس شدن!

کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون که حق رای نیز دارد تبدیل به موضوع و حاشیه جدید انتخابات مهم قدراسیون فوتبال ایران در تاریخ 8 شهریور شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، انتخابات فدراسیون فوتبال ایران که پیش از برگزاری انواع حاشیه ها را به خود دیده است، در تاریخ 8 شهریور 1401 برگزار میشود و یکی از بین میرشاد ماجدی، مهدی تاج و عزیزاله محمدی به عنوان رییس فدراسیون انتهاب خواهد شد.

اما جدال‌ها و لابی‌های انتخاباتی از مدتها پیش در جریان است اما سرپریت کنونی فدراسیون فوتبال ایران یعنی میرشاد ماجدی راه عجیبی را برای افزایش رای خود در مجمع برگزیده است و با عزل و نصب های عجیب به نوعی برای خود رای جمع می‌کند.

ماجدی تا کنون رای داور زن فوتبال ایران مهسا قربانی را از او گرفته و به داور فوتسال داده است، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران را عوض کرده است و همچنین عباس هاشم زاده سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز به دلیل اعلام نشدن نام محمد احمدزاده به عنوان نماینده فوتبال ساحلی در انتخابات قهر کرده است.

اتفاقات و اقدامات فرای عجیب ماجدی جایی تکمیل میشود که 4 کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران که به دلیل نزدیکی با کیروش احتمالا به «مهدی تاج» رای خواهند داد را نادیده گرفته و کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون فوتبال را وحید امیری اعلام کرده و این در حالی است که حاج صفی کاپیتان اصلی تیم ملی به گفته «فارس» در نامه ای به فدراسیون اعلام کرده میتواند در انتخابات حضور پیدا کند.

اقدامات ماجدی برای رییس شدن وارد وادی بسیار بسیار عجیبی شده و معلوم نیست عاقبت آن چه میشود و باید دید پس فردا در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال ماجدی به اهدافش میرسد و یا محمدی و تاج بر کرسی انتخابات تکیه خواهند زد.

کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون کیست؟ امیری یا حاج صفی؟ تحرکات عجیب ماجدی برای رییس شدن!
کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون کیست؟ امیری یا حاج صفی؟ تحرکات عجیب ماجدی برای رییس شدن!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چرا‌از‌تاج‌با‌این‌همه‌‌سوابق‌ویلموس‌حمایت‌می‌کنید‌ازموده‌را‌ازمودن‌خطا‌است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا