خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شد

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شد تا پس از حضور 20 ساله به عنوان رییس کمیته ملی پارالمپیک حالا ریاست یکی از مهمترین نهادهای ورزش ایران را به دست گیرد.

به گزارش انصاف ورزشی، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک امروز و از ساعت 14:00 برگزار شد که در نهایت و در یک انتخابات بسیار بسیار نزدیک محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شد.

خسروی وفا چهره نام آشنای ورزش معلولان ایران است و 20 سال است که ریاست کمیته پارالمپیک ایران را در اختیار دارد، خسروی وفا حالا چهارسال سکان هدایت نهاد مهم ورزش ایران را بر عهده خواهد داشت.

اما این مجمع بدون حاشیه نیز نبود در دور اول محمود خسروی وفا و مهدی علی نژاد در این رای گیری هرکدام 24 رای از اعضا گرفتند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

در دور دوم اما اتفاق عجیبی رخ داد و ریاست فدراسیون بیلیارد و اسکواش به مجمع اضافه شدند در حالی که در دور اول حضور نداشتند؛ سپس عليرضا دبير رییس فدراسیون کشتی اعلام كرد دو نفر تازه وارد مجمع شده اند و آيا مى توانند در دور دوم راى بدهند يا خير. اين پرسش از نماينده شوراى المپيك آسيا پرسيده شد. حيدر فرمان اعلام كرد منعى براى حضور آن ها در انتخابات نيست و به این ترتیب آنها که در دور اول غایب بودند در دور دوم انتخابات شرکت کرده و رای دادند.

با این تفاسیر نهایتا و احتمالا با رای تاثیرگذار این دو رییس فدراسیون محمود خسروی وفا با 28 رای و فقط با یک رای بیشتر از مهدی علی نژاد رییس کمیته ملی المپیک شد.

سیدرضا صالحی امیری ریاست سابق کمیته ملی المپیک ایران امروز رسما دوره خود را پس از بیش از چهارسال به خسروی وفا تحویل داد.

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شد
محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک شد (پایان دوره صالحی امیری)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا