خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401

پخش زنده ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم امروز و از ساعت 19 در هفته چهارم لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم می روند.

ملوان بندرانزلی تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر امروز و از ساعت 19:00 میزبان ذوب آهن است. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401

ملوان تازه لیگ برتری شده که هنوز در حسرت اولین 3 امتیاز خود است، امروز از ساعت 19:00 در سن سیروس میزبان ذوب آهن جذاب مهدی تارتار است.

ملوانی‌ها که لیگ را با شکست برابر پیکان آغاز کردند، در هفته دوم هم برابر استقلال شکست خوردند تا برای کسب اولین امتیاز خود تا هفته سوم و تساوی برابر نساجی صبر کنند. بازی که در ورزشگاه وطنی به تساوی 2 بر 2 رسید.

از سوی دیگر ذوب آهن مهدی تارتار که تیم باکیفیتی به نظر می‌رسد، در سه هفته گذشته سه تساوی پیاپی برابر پرسپولیس، تراکتور و مس رفسنجان ثبت کرده است تا از سه بازی قاعدتا دشوار 3 امتیاز ارزشمند کسب کرده باشد.

دو تیم پیش از این 12 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل این دیدارها 6 پیروزی برای ذوب آهن،‌ 3 پیروزی برای ملوان و 3 تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال ملوان و ذوب آهن 8 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا