خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401

پخش زنده منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم در هفته پنجم لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند.

منچستر سیتی قدرتمند پپ گواردیولا و مدعی اصلی همه جام‌ها در فوتبال این فصل اروپا، امشب در اتحاد میزبان ناتینگهام فارست است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401

منچسترسیتی 10 امتیازی که در تعقیب آرسنال 12 امتیازی است، امشب از ساعت 23:00 میزبان ناتینگهام فارست تازه به لیگ برتر صعود کرده است. ناتینگهام فارست به لحاظ تاریخی تیم اصیل‌تر و پرافتخارتر از سیتی است چراکه سابقه دوبار پیاپی قهرمانی اروپا را دارد، چیزی که سال‌ها است آرزوی شیخ منصور است.

سیتی در چهار بازی اول خود در لیگ 3 پیروزی برابر وستهام، بورنموث و کریستال پالاس و یک تساوی برابر نیوکسل کسب کرده است. ناتینگهام فارست هم دو شکست برابر نیوکسل و تاتنهام داشته، یک تساوی برابر اورتون کسب کرده و بر وستهم پیروز شده است.

دو تیم پیش از این و حداقل در ده سال اخیر به مصاف هم نرفته‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و ناتینگهام فارست 9 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا