خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401 را با ما ببینید. دو تیم امشب از ساعت 23:16 در جام حذفی آلمان به مصاف هم می‌روند.

ویکتوریا کلن، تیمی در بوندسلیگا 3 است که امشب افتخار میزبانی از بایرن پرستاره و قدرتمند را دارد! تیمی که در بوندسلیگا 1 رقیبی ندارد مشخص است که با تیمی از دسته سوم فوتبال آلمان چه می‌کند. در هر حال برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401

بایرن مونیخ یولیان ناگلزمن که فصل قبل در لیگ قهرمانان موفق نبود، این فصل با جذب چند ستاره چون سادیو مانه و ماتیاس دی‌لیخت می‌کوشد فصل خوبی رقم بزند. بایرن که در ابتدا با شکست لایپزیک سوپرکاپ آلمان را کسب کرد،‌ در ادامه کار خود در لیگ را با سه پیروزی پیاپی و مقتدرانه برابر آینتراخت،‌ وولفسبورگ و بوخوم شروع کرد و در هفته چهارم برابر گلادباخ به تساوی رضایت داد.

آن‌ها امروز به مصاف ویکتوریا کلنی می‌روند که از 6 بازی در بوندسلیگا سه 10 امتیاز دارد و در رده هشتم است. دو تیم پیش از این به مصاف هم نرفته‌اند اما برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:16 به وقت ایران از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و ویکتوریا کلن 9 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا