خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی آمریکا 26 تیر 1401

دو تیم فوتبال چلسی و آمریکا امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده چلسی آمریکا 26 تیر 1401 با ما باشید.

دو تیم چلسی و آمریکا امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و آمریکا 26 تیر 1401 تا پایان با ما باشید.

پخش زنده چلسی آمریکا 26 تیر 1401

چلسی که فصل بحرانی را پشت سر گذاشته امروز به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های مکزیک و قاره آمریکای شمالی می‌رود. چلسی فصل قبل با بحران‌های ناشی از جنگ روسیه و اوکراین، مالک روس متمول خود را از دست داد و نهایتا در طی جریاناتی به مالکی آمریکایی به نام تاد بولی فروخته شد.

بولی حالا به نشانه قدرشناسی برای توخل که فصل قبل با همه بحران‌ها تیم را سوم کرد و به لیگ قهرمانان برد می‌کوشد در نقل و انتقالات خواسته‌های مربی آلمانی و هواداران را برآورده کند. چلسی تا اینجای کار رحیم استرلینگ را از من سیتی جذب کرده اما روملو لوکاکو را به اینتر، آنتونی رودیگر را به رئال و کریستینسن را به بارسا فروخته و بحث جدایی سزار آزپیلیکوئتا مارکوس آلونسو هم در میان است.

در مجموع باید دید آیا چلسی می‌تواند آنطور که شایسته نامش است برای لیگ قهرمانان و لیگ برتر آماده شود و در کورس سنگین لیگ برتر بماند؟ برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و امریکا 26 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 6:30 صبح 26 تیر از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال چلسی و آمریکا 26 تیر 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال چلسی و آمریکا 26 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا