خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس

ایسنا نوشت: مهدی ترابی که در تعطیلات پیش فصل به یکباره قراردادش را یک طرفه با پرسپولیس فسخ کرده و راهی العربی قطر شده بود، دوباره به پرسپولیس بازگشت.

ترابی پس از عقد قرارداد جدید با پرسپولیس، در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: قبل از هر چیز ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به خانواده‌های آن‌ها، اهالی فوتبال و هواداران تسلیت بگویم. همانطور که پیش از این به مسئولان باشگاه گفته و قول داده بودم، در ایران، پیراهن هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را به تن نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از این که به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که پرسپولیس خیز خود برای بازگشت به صدر جدول را برداشته است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به عنوان یک اولویت محقق شود.

ترابی تصریح کرد: این قهرمانی را جدا از آن که پرسپولیس شایسته آن است، به خاطر این دو عزیزی که از دست دادیم و برای این که هواداران بعد از این اندوه، خوشحال شوند، می‌خواهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا