خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود ؛ کودتای کامرانی فر شکست خورد

انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود این اعلامیه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال پس از اعلام کودتاگونه لغو انتخابات فدراسیون فوتبال توسط دبیرکل فدراسیون است.

به گزارش انصاف ورزشی، هیئت رییسه فدراسیون فوتبال ایران در جهت جلوگیری از تعلیق فدراسیون فوتبال، کودتای بامدادی حسن کامرانی فر را ساعاتی پس از نیمه شب ملغا کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ساعاتی پیش و به علت آنچه عدم رعایت قوانین کشور توسط کمیته بدوی که احتمالا به عدم رد صلاحیت مهدی تاج اشاره دارد، انتخابات را به شکل عجیبی لغو کرد؛ حالا پس از اعلام لغو انتخابات فدراسیون فوتبال، هیئت رییسه ساعاتی پس از بامداد تلاش دارد تا کودتای کامرانی فر را نافرجام بگذارد.

در بیانیه هیئت رییسه آمده:

«به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال پس از اعلام خبر لغو انتخابات هشتم شهريور با تصميم دبيركلفدراسيون، اعضاى هيات رييسه مقرر كردند بر اساس موعد مقرر و طبق برنامه اعلام شده مجمع انتخاباتى ساعت ٩ صبحروز سه شنبه هشتم شهريور برگزار مى شود.»

اوضاع عجیب و غریب فوتبال ایران به جاهای حیرت انگیزی رسیده و در فاصله چندساعت مانده به انتخابات عملا دو کودتا در فدراسیون فوتبال رخ داده است که احتمالا چشمهای ناظران AFC و FIFA را تا الان در تهران از تعجب گرد کرده است.

به هرروی با اعلام هیئت رییسه انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می شود و باید دید این انتخابات سراسر حاشیه به نفع چه کسی به پایان میرسد.

بیشتر بخوانید: تاج رییس فدراسیون فوتبال شد

بیشتر بخوانید: پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا