خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401 را با ما ببینید؛ عجیب ترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش انصاف ورزشی، از مدت ها قبل اعلام شد که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به منظور انتخابات ریاست فدراسیون، هیئت رییسه، نواب رییس و … 8 شهریور ماه 1401 برگزار خواهد شد؛ اما داستان هایی که این انتخابات از سر گذراند لایق لغتی فراتر از عجیب است.

در طول مسیر ثبت نام، تایید صلاحیت کاندیداها توسط کمیته بدوی، اظهارنظرهای افراد سیاسی از جمله نمایندگان مجلس و … این انتخابات مسیری را طی کرد که در تاریخ بی سابقه بوده است؛ اما حیرت‌انگیزترین چشمه در ساعات نزدیک به انتخابات رو شد آنجا که حسن کامرانی فر در یک شبه کودتا انتخابات را به دلیل عدم رعایت قوانین کشور و عدم توجه کمیته بدوی به مستندات قضایی لغو کرد مسئله ای که گویا به عدم رد صلاحیت مهدی تاج برمیگردد.

اما ساعاتی بعد هیئت رییسه در کودتای دوم اعلام کرد که انتخابات برگزار خواهد شد تا یکی از عجیبترین شب‌های فوتبال ایران اینگونه سپری شود.

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401

حالا با این تفاسیر و در حالی که هنوز معلوم نیست چه اتفاقات عجیبی قرار است صبح امروز در مجمع رخ دهد احتمالا یکی از بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی رییس فدراسیون خواهد شد؛ البته که حالا این انتخابات و لابی‌ها و اتفاقات پشت پرده آن غیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه است.

اما برای تماشای پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401 راس ساعت 09:00 از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک 1: پخش زنده مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401

پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401
پخش زنده انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا