خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ملاقات رئیسی و بایدن در نیویورک بیشترین فایده را برای ایران خواهد داشت»

حمید ابوطالبی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل درباره‌ی اظهارات اخیر رئیس دولت سیزدهم درباره‌ی برجام در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

‏رییس دولت بالاخره ‌و پس از یک‌سال، در رابطه با بزرگترین مشکل‌ اساسی سیاست ‌خارجی کشور یعنی «رفع تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای» طی اظهارنظری چهارشرط را اعلام نمودند:

۱) رفع پایدار تحریم‌ها؛
۲) راستی‌آزمایی عینی و عملی رفع تحریم‌ها؛
۳) تضمین‌های اطمینان‌آور؛
۴) حل تمام مسائل پادمانی؛

الف) شروط ایشان، اگر نظر مذاکره‌کنندگان هم باشد! بدین‌ معنا است که با متن پیشنهادی اتحادیه اروپا و نظرات آمریکا پیشاپیش مخالفت شده است؛

ب)این شروط، با این شکل مذاکره، نه تنهادرکوتاه مدت بلکه درمیان‌مدت‌ هم امکان‌پذیر نیستند؛

ج)لذا بایدآماده‌تداوم تحریم‌ها و نابودی وضعیت اجتماعی مردم بود؛

با این‌ وجود، این پیشنهادات زمانی می‌تواند ثمربخش باشد که در دیدار با رییس جمهور آمریکا طرح شده و بخواهند تا کمیته دوجانبه‌ای برای حل مشکلات فیمابین تشکیل گردد.

اگر ایشان به شروط خود اطمینان داشته‌ باشند، ملاقات رؤسای جمهور دو کشور در نیویورک بیشترین فایده را برای ملت بزرگ ایران خواهد داشت!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به شما کدخدا پرستهای … باشه کشور رو دو دستی تقدیم آمریکا و هم پیمانانش میکنید،،،هشت دولت حسن روحانی … به ملت و کشور خیانت کرد و شما اون موقع [ساکت] بودی..برجام که روحانی … تحمیل کشور کرد از همون ابتدا هیچ سودی برای ملت و کشور نداشت و فقط برای غربی ها منفعت داشت،،اگر آمریکا و اروپایی ها شروط جمهوری اسلامی ایران رو نپذیرند مذاکره بی فایده است و همون بهتر که برجام لغو بشه،،برجامی که خواسته های ملت ایران رو برآورده نکنه همون بهتر که از بین بره..تو یکی هم … ،،تا کی میخواهید برای اربابای آمریکایی تون … که آدم به حساب بیارنتون …. که اینقدر …. هستید.

    11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا