خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نیوشا مدبر کیست و چرا «کشف حجاب» کرد؟

روز گذشته خبری مبنی بر «کشف حجاب» بازیگری به نام «نیوشا مدبر» که سابقه‌ی بازی در دو سریال صداوسیما را دارد منتشر شد. اما او کیست و چرا حجاب را کنار گذاشته است؟

به‌گزارش انصاف نیوز، بنا بر آنچه از زندگینامه‌ و کارنامه‌ی کاری خانم مدبر در فضای مجازی منتشر شده، او متولد اردیبهشت سال ۱۳۶۴ و‌ پیش از حضور در تلویزیون و سینما مدیر تبلیغاتی بوده است.

این بازیگر که فارغ‌التحصیل رشته‌ی گرافیک است در سریال «کیمیا» که بنا بر آمارهای اعلام‌شده از سوی صداوسیمای جمهوری اسلامی سریال پر بیننده‌ای بود حضور داشت و پس از آن نیز بازیگر سریالی به نام «آمین» شد که به سفارش نیروی انتظامی ساخته شده بود.

مدبر که سابقه‌ی حضور در فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی را هم در کارهای اندک تصویری‌اش دارد با انتشار ویدئویی «کشف حجاب» کرد و گفته است که این کار را برای مخالفت با «حجاب اجباری» انجام می‌دهد.

این بازیگر در این ویدئو که در خارج از کشور ضبط شده، گفت: با این ویدئو می‌خواهم بگویم که هر زنی که حجاب ندارد باعث فساد نمی‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. تو از اونایی هستی که به مادر خودت در زیر چادر هم نظر داری دختر همسایه مست که برات حکم نود داره وقتی صد پیش شماست

      2
      1
  1. … های بدبخت تازه ب دوران رسیده عقده لخت شدن دارن
    بازیگرهای بیسواد لیاقت حجاب رو ندارن ک

    20
    28
  2. آقا مهدی عزیز، آقا علیرضای گل، این انسانها گناهی ندارند، مشکل از نگاه ناپاک خیلی از ما مردها و تفکر غلط مسؤلین ماست.

    17
    11
  3. خخخخخ نگاه ناپاک را آن هایی نداشتند که میگفتن فلان بلکه آن هایی داشتند که امثال تو بودند وبزرگ ترین تجاوز ها ا کردند. اشکان ….

    3
    4
  4. سلام
    حجاب یک موضوع اختلافی بین علما است و هستند مراجعی که می گویند حجاب شامل پوشیدن موی سر و گردن نمیشه. و حتی قرآن هم توقع خاصی از حجاب نداره و بیشتر میگه آلت تنایلی یا فروجهم رو را بپوشانند. بقیه برداشت ها هر کسی از ظن خود شد یار من. نظر آقای احمد قابل و کتاب حجاب آقای ترکاشوند می تواند بررسی شود.

    6
    10
  5. سلام حجاب یک موضوع اختلافی بین علما است و هستند مجتهدینی که می گویند حجاب شامل پوشیدن موی سر و گردن نمیشه. و حتی قرآن هم توقع خاصی از حجاب نداره و بیشتر در آیات مختلف میگه آلت تناسلی یا فروجهم رو بپوشانند. بقیه برداشت ها هر کسی از ظن خود شد یار من. نظر آقای احمد قابل و کتاب حجاب آقای ترکاشوند می تواند بررسی شود. حجاب یک مسئله عرفی هست.

    4
    9
    1. سلام
      آقای بنده خدا
      حجاب موضوع سلیقه ای نیست در قرآن صریحا گفته شده که تا روی سینه زنان باید پوشیده باشه با یه چیزی شبیه مقنعه و همچنین سایر اعضای بدن زنان و البته مردان هم باید پوشش مناسب داشته باشند و نگاهشان را هم کنترل کنند . قطعا هر چه زنان بی حجاب تر باشند ، باعث تحریک مردان و نا امنی خودشون میشوند .
      کلمه جلباب و خمار رو در قرآن ببینید .

      5
      2
  6. این طرح حجاب انگلیسیه در حالیکه به مسیول خود فروخته مصونیت میده واطرافیان فکر میکنن خیلی اسلامیست ولی طرح انگلیس اجرا میکنه زمان رضاشاه میخواست به زور چادر از سرمردم برداره ایرانی مقاومت کرد با اینکه ماهواره و… نبود الان میخوان بزور چادر برسر بعضیها بگذارن خب مقاومت میکنن ایرانی با زور مقابله میکنه ومطمینا این طرحهای بظاهر اسلامی ضدیت با اسلام دارن باید صدا وسیما نقش افرینی کنه نه نیرو انتظامی خجالت اوره جلو زنی رو یه سرباز بگیره حجابت رعایت کن این زشته باید با رسانه ها کار روی حجاب کرد نه زور وبهترین کار استفاده از جامعه شناس بی غرضه که اخلاق ورفتار ایرانی رو میشناسه نه هر کسی

  7. فقط چندکلمه … قانون بد، بهتر از بی قانونی است …….انتظام جامعه تبعیت از قانون است ولو معتقد به قانون نباشی………شخصیت فردی هر شخص بستگی به میزان رفتار اجتماعی او در تبعیت از قانون دارد….د….همین ودیگه هیچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا