خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین حکم تاج در فدراسیون فوتبال ؛ داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و جانشین کامرانی فر شد

اولین حکم تاج در فدراسیون فوتبال ابلاغ شد و بدین ترتیب داوود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و جانشین حسن کامرانی فر مرد کودتای شبانه شد.

به گزارش انصاف ورزشی، حسن کامرانی فر که پس از کودتای نافرجام بامداد 8 شهریور دیگر شرایط ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران را نداشت؛ از سمت دبیرکلی کناره‌گیری کرد و از فدراسیون فوتبال رفت.

حالا اما مهدی تاج که پس از شکست کودتای شبانه و آوردن 51 رای از 80 رای مجمع دوباره رییس فدراسیون فوتبال شده است؛ در اولین روز کاری خود داوود پرهیزکاری را به سمت دبیرکلی فدراسیون گمارد و بدین ترتیب اولین حکم دوران جدید ریاست خود را به ثبت رساند.

پرهیزکاری پیش از این در دوران ریاست مهدی تاج سابقه فعالیت چندساله در فدراسیون فوتبال، ریاست کمیته فوتسال و سرپرستی تیم ملی پایه را در کارنامه دارد، در دوره حسن کامرانی‌فر برای مدتی به عنوان معاون او فعالیت می‌کرد. او در دوران دبیرکلی مهدی محمدنبی نیز معاون اجرایی دبیرکل بود.

حالا با استعفای کامرانی‌فر با توجه به آشنایی پرهیزکاری با موضوعات فدراسیون فوتبال و همچنین رابطه مناسب او با مدیران جدید فدراسیون فوتبال، او به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب شد.

اولین حکم تاج در فدراسیون فوتبال ؛ داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و جانشین کامرانی فر شد
اولین حکم تاج در فدراسیون فوتبال ؛ داود پرهیزکاری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و جانشین کامرانی فر شد (تودیع کامرانی فر)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا