خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مطالبه‌ی جواب از سیدحسن خمینی به جای قضات؟!

«خبرگزاری دانشجو» – زیر مجموعه ی سازمان بسیج دانشجویی، نوشته است که «۱۸ تشکل و کانون خط امام (ره) دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به سیدحسن خمینی درباره ی صوت منتشر شده اخیر منتظری در خصوص منافقین، خواستار پاسخی قاطع، مستدل و شایسته ریاست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در این خصوص شدند».

به گزارش انصاف نیوز، این درخواست تشکل های دانشجویی به ظاهر اصولگرا از سیدحسن خمینی در حالی است که او در سال 67 حدود 17 ساله بوده و قضات مسوول پرونده در روزهای اخیر علی رغم واکنش های بسیار در رسانه ها از سوی افراد مختلف همچنان سکوت کرده اند.

متن کامل این نامه خطاب به آیت الله سیدحسن خمینی، نوه امام خمینی در پی می آید:

همانطور که می دانید چند روزی است از انتشار صوت جلسه آقای منتظری با برخی مسئولین اقدام اسلامی و انقلابی اعدام منافقین در سال 67 می گذرد. هر چند انتشار این صوت پس از جلسه منافقین در پاریس با حضور شاهزاده عربستانی و نیز پس از دیدار محمود عباس با سرکرده گروهک منافقین خود محل تأمل است؛ اما محتوای صوت منتشر شده نیز حائز اهمیت بوده و شایسته بود که بیت امام راحل (ره) و جنابعالی به عنوان رئیس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در دفاع از حریم فقه و فقاهت و نیز دفاع از حریم ولایت فقیه و آن پیر فرزانه و همچنین پدر بزرگوار و گرامیتان موضع رسمی قاطعی می گرفتید تا امید منافقین و خائنان و معاندان امام و انقلاب از شما به کلی قطع شود و خیال خام در سر نپرورانند.

آنطور که در رسانه ها منتشر شده اخیرا پس از اظهارات شما عروس آقای منتظری خطاب به شما در نامه ای گفته: “ﺍﺯ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﻡ ﺣﺴﻦ‌ﺁﻗﺎ ﺧﻤﯿﻨﯽ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺟﺒﻬﻪ ﮔﯿﺮﯼ ﻭ ﺗﮑﺬﯾﺐ ﻭ ﻫﻤﺴﻮﯾﯽ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﭼﻮﻥ ﺣﺴﯿﻦ ﺷﺮﯾﻌﺘﻤﺪﺍﺭﯼ، ﺑﺎ ﻣﺮﻭﺭ ﺑﺮ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺟﺪّ ﺑﺰﺭﮔﻮﺍﺭﺗﺎﻥ، ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻮﺍﺭﺩ ﺟﺪﺍ ﮐﻨﻨﺪ” این حرف و آن صوت سراسر توهین منتشر شده و نیز همسویی فتنه انگیزان سال 88 از جمله آقای تاج زاده با منافقین و همراهی با مظلوم نمایی آنان در پی انتشار این فایل صوتی و هجم تبلیغات سوء علیه امام عزیز، به خوبی نشان می دهد که عده ای همچون اواسط دهه 70 باز قصد آن دارند که با هجمه به امام بزرگوار ما، آن آفتاب درخشان و اندیشه هایش را با گرد و غبار توهین و شبهه و تهمت به خیال باطل خود به موزه تاریخ روانه کنند.

البته آنچه در این میان مایه تأسف فراوان است این است که این بار هجمه توهین ها و لجن پراکنی ها به سبب سخنان یکی از شاگردان نزدیک ایشان که از قضا دستش از دنیا نیز کوتاه گشته آغاز شده و در دفاع از افرادی شکل گرفته که به راستی در دهه 60 در فضای جامعه ایران همچون داعشی های امروز به قتل و غارت جان و مال و ناموس مردم عادی مسلمان اقدام کرده اند و بخش بزرگی از بدنه سیاسی و مدیریتی انقلابی را با ترورهای خود به شهادت رسانده اند.

بیشک روسیاهی تاریخی برای آن خونخواران و سفّاکانی است که در فاصله اوایل سال 60 تا به امروز دستشان به خون 17 هزار ایرانی مسلمان بیگناه آلوده است. خونخوارانی که در خیانت به مردم و کشور تا همراهی و همکاری با صدام و رژیم خونریز بعث عراق پیش رفتند و بیشرمی را بدانجا رساندند که به مرزهای ایران سرافراز حمله نظامی کردند.

سلام خداوند بر بزرگ معمار انقلاب اسلامی که پس از سال ها صبر و تحمل خیانت ها و جنایت ها و توبه های دروغین منافقین و پس از سال ها رفتار با رأفت و مهربانی نهایتا و پس از حمله نظامی گسترده منافقین و شورش های هواداران آن ها در زندان ها و … برای تأمین امنیت ایران اسلامی و به حسب حکم قرآن و فقه اسلامی آن دستور تاریخی را با ملاحظات خاص خود صادر کرد.

امروز ما و نسل جدید از فضای رعب و وحشت آن روزهای دهه 60 هیچ اطلاعی نداریم. فضایی که در کوچه و خیابان و در ملأ عام در مقابل چشم زن و کودک و پیر و جوان، فردی عادی تنها به جرم داشتن ریش و یا نسبت فامیلی با یک پاسدار و بسیجی که در مرزهای کشور در حال دفاع از میهن بود، توسط عده ای منافق کوردل به شهادت می رسید؛ اما آنچه که تصاویر و نوشته ها و اسناد مانده از فجایع صورت گرفته توسط منافقین در آن روزگار به ما نشان می دهد، بسیار شبیه آن چیزی است که امروز داعش در کشورهای عراق و سوریه در حال ارتکاب آن هاست.

ریاست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)

آنچه که ما را بر آن داشت تا این نامه را بنویسیم. ضرورت انکار ناپذیر این مهم است که جنابعالی به عنوان نوه بنیانگذار انقلاب اسلامی و فرزند یادگار امام راحل و نیز به عنوان ریاست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سخنان گفته شده در فایل صوتی منتشر شده پاسخی قاطع، مستدل و شایسته دهید و با همراهان و حامیان این گروهک تروریستی مرزبندی روشن و مشخصی داشته باشید. تا زین پس حامی منافقین و چهره محکوم فتنه مورد توجه و تفقّد بیت امام بزرگوار قرار نگیرد و منتسبین بیت حامی منافقین جنایتکار، شما را “برادر بزرگوار” خود ندانند.

مطمئن باشید که اعلام موضع قاطع جنابعالی در برابر توهین کنندگان به ساحت رهبر فقید انقلاب اسلامی و دفاع صریح از قول و فعل فقهی و مستدل حضرت امام (ره) موجب شادی دل های مردم دوستدار امام و انقلاب خواهد بود و بی شک موجب قطع طمع و ناامیدی معاندان امام و انقلاب اسلامی از جنابعالی می گردد.

در پایان لازم می دانیم که متذکر شویم شرط حضور و بقای سیاسی چهره ها و شخصیت ها در افق سیاسی ایران اسلامی به طور قطع و یقین ماندن و استقامت ورزیدن در خط امام (ره) خواهد بود. دوام توفیقات جنابعالی را در دفاع و حمایت از حریم امام (ره) و انقلاب اسلامی از خداوند منان خواستاریم.

در زیر این نامه اسامی تشکل های زیر آمده است:

کانون خط امام (ره) دانشگاه تهران
کانون خط امام (ره) دانشگاه علم و صنعت
تشکل خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی قم
کانون خط امام (ره) دانشگاه تبریز
کانون خط امام (ره) دانشگاه فردوسی مشهد
کانون خط امام (ره) دانشگاه اصفهان
کانون خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی شیراز
کانون خط امام (ره) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
کانون خط امام (ره) دانشگاه سیستان و بلوچستان
کانون خط امام (ره) دانشگاه بوعلی سینا همدان
کانون خط امام (ره) دانشگاه اراک
کانون خط امام (ره) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین
کانون خط امام (ره) دانشگاه نوشیروانی بابل
کانون خط امام (ره) دانشگاه صنعت هواپیمایی
کانون خط امام (ره) دانشگاه بهزیستی تهران
کانون خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان سمنان پردیس شهید رجایی
کانون خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان قزوین پردیس بنت الهدی
کانون خط امام (ره) دانشگاه فرهنگیان اصفهان پردیس شهید باهنر

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کسی از ایشان نخواست به جای قضات جواب دهند. ایشان که به قول حضرت آقای هاشمی، «علامه» هستند کاری داشت چند خطی از پدربزرگ مرحومشان (که از صدقه سر آن مرحوم به اسم و نان و مقام رسیده) دفاع درست و درمان فقهی می‌کردند؟

    1. درطوفان فتنه ها عاقلانه ترین عمل سکوت است . چرا ایشان پاسخ دهد دیگران همه کاره بوده اند خودشان سخن بگویند .ضمنا تاوان نوه بودن را هم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا