خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی مطهری: طوری رفتار کرده‌ایم که انقلاب مترادف با سانتریفیوژ شده

علی مطهری، نماینده‌ی مردم در مجلس دهم در توییتی نوشت: طوری رفتار کرده‌ایم که انقلاب مترادف با سانتریفیوژ شده و از برخی آرمانهای اصلی خود بازمانده است.

به‌گزارش انصاف نیوز، آقای مطهری در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است:

«‏با توجه به اینکه ما دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نیستیم و از طرفی دانش هسته‌ای را کسب کرده و در صورت نیاز می‌توانیم اورانیوم ۲۰% غنی‌شده را برای مصارف رادیودارو و کشاورزی تولید کنیم، فعالیت اضافه در این زمینه تاکنون صدها هزار میلیارد تومان هزینه و سختی غیرضروری بر مردم تحمیل کرده و کشور را از پیشرفت درخور باز داشته است.

طوری رفتار کرده‌ایم که انقلاب مترادف با سانتریفیوژ شده و از برخی آرمانهای اصلی خود بازمانده است.

البته پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی‌آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است ولی اصلاً نباید به اینجا می‌رسیدیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقای مطهری بزرگواراخه شما بر چه روش و اصولی متکی هستیدتورو به آن پدرت قسم به آمریکا و اروپا میشه اعتماد کردایران فدای بچه هاتون که در انور آب از این بیت المال دارندعشقشان ومی کنند و به ریش این ملت ستم دیده می خندند ترجیح ندهید توشدی اکبر … شدی خاتمی شدی روحانی این همه بلا آمریکا و اروپا دارندسرمامی ریزندباز داری حرفهای یاس الودوزیرسلطه رفتن وشایع می کنی تو شدی علی کریمی راجع به هر موضوعی نظرمیدی برو یک گوشه ای …

  2. مردم بیچاره بدبخت سفره هر روز کوچکتر …. بعضی ها فقط به دنبال قدرت عطش قدرت تجاوز به همه دنیا عراق برای ما سوریه برای ما … همه حتی به قیمت نابودی و خواری مردم…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا