خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست ؛ شیخ بالاخره یاغی شد

شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست تا سرانجام یکی دو هفته مذاکرات فشرده یاغی شدن بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه استقلال و پیوستن وی به تیم رقیب باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، شیخ دیاباته دقایقی پیش وارد تهران شد و پس از توافق با باشگاه پرسپولیس به زودی به هواداران معرفی خواهد شد؛ قرارداد او با پرسپولیس احتمالا یکساله خواهد بود.

حالا دیاباته به اولین خارجی تاریخ فوتبال ایران تبدیل میشود که ابتدا پیراهن استقلال را پوشید و سپس به تیم رقیب پرسپولیس پیوست؛ پیش از این یاغی های خارجی فوتبال ایران همگی ابتدا سرخ پوشیدند و بعد به استقلال آمدند؛ هوار ملا محمد عراقی، الونگ الونگ و گادوین منشا بازیکنان خارجی مشترک سرخابیها پیش از دیاباته بودند.

حال باید دید دیاباته که روزهای خوبی را در استقلال پشت سر گذاشته بود در لباس سرخ چه عملکردی را خواهد داشت؛ دیاباته هدیه استراماچونی به استقلال بود اما موفق به کسب هیچ جامی با پیراهن آبی نشد و استقلال زمانی پس از سالها قهرمان شد که دیاباته در کنار استراماچونی در الغرافه قطر به سر میبرد.

گفتنی است پیش از این یکبار خبر منتفی شدن این انتقال مخابره شده بود که به نظر می‌آید راهکار شیخ برای گرفتن آپشن های بیشتر بوده است.

به هرروی شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست و باید دید آقای گل سابق لیگ برتر ایران زیر نظر یحیی گل محمدی چه عملکردی را به جا خواهد گذاشت.

شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست ؛ شیخ بالاخره یاغی شد
شیخ دیاباته به پرسپولیس پیوست ؛ شیخ بالاخره یاغی شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا