خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر انگلیس | آرسنال همچنان در صدر می‌تازد

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی آرسنال، سیتی، لیورپول، یونایتد و صدرنشینی آرسنال تمام شد؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

در پنجمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس آرسنال، سیتی، لیورپول، یونایتد توانستند حریفان خود را از پیش رو بردارند. و تاتنهام متوقف شد و چلسی نیز مغلوب شد.

شاگردان آرتتا در آرسنال توانستند با پیروزی سخت برابر استون ویلا جرارد صدر جدول را حفظ کنند و حالا توپچی ها تنها تیم 15 امتیازی لیگ انگلیس پس از هفته پنجم هستند.

منچستر سیتی در این هفته نیز با شاهکار بچه غول نروژی هالند برابر ناتینگهام فارست توانست با 6 گل به برتری برسد تا همچنان نزدیک ترین رقیب آرسنال با 13 امتیاز باشد.

تاتنهام جذاب آنتونیو کونته اما در این هفته نتوانست از پیروزی برابر وستهم محافظت کند و با تساوی برابر این تیم 11 امتیازی شده و در رتبه سوم ماند.

چلسی نیز بعد از شکست تحقیرآمیز برابر لیدز و پیروزی در هفته گذشته برابر لسترسیتی قعرنشین، این هفته دوباره طعم شکست را چشید تا با 7 امتیاز در جایگاه نازل دهم باشد.

منچستر یونایتد پس از پیروزی در نبرد بزرگ برابر لیورپول و برد در هفته گدشته برابر ساوتهمپتون این هفته نیز سومین پیروزی متوالی خود را برابر لسترسیتی به دست آورد تا تن هاخ پس از دوباخت به ساحل آرامش برسد و با 9 امتیاز حالا تیم پنجم جدول است

لیورپول نیز پس از گلباران بورنموث و زدن 9 گل در یک بازی این هفته در دیداری سخت توانست نیوکاسل را در دقیقه 98 شکست دهد تا با 8 امتیاز در رتبه ششم باشد.

غریبه بالای جدول نیز برایتون است که با وجود باخت در این هفته با 10 امتیاز چهارم است.

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

لیدز 1 (7) _ اورتون 1 (17)

فولام 2 (8) _ برایتون 1 (4)

ساوتهمپتون 2 (9) _ چلسی 1 (10)

لسترسیتی 0 (20) _ منچستر یونایتد 1 (5) _

لیورپول 2 (6) _ نیوکاسل 1 (12)

کریستال پالاس 1 (13) _ برنتفورد 1 (11)

آرسنال 2 (1) _ استون ویلا 1 (19)

وستهم 1 (14) _ تاتنهام 1 (3)

بورنموث 0 (16) _ ولورهمپتون 0 (18)

منچسترسیتی 6 (2) _ ناتینگهام فارست 0 (15)

(اعداد داخل پرانتز رتبه تیمها در جدول است)

نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر انگلیس | آرسنال همچنان در صدر می‌تازد
نتایج کامل هفته پنجم لیگ برتر انگلیس | آرسنال همچنان در صدر می‌تازد
(منچسترسیتی 6 _ ناتینگهام فارست 0 هتریک دوباره هالند)

هفته آینده لیگ برتر انگلیس در روزهای شنبه و یکشنبه دوازدهم و سیزدهم شهریورماه برگزار میشود و دو دیدار مهم دربی مرسی ساید بین لیورپول و اورتون و همچنین دیدار سنتی منچستریونایتد و آرسنال نیز در غالب این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا