خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401

پخش زنده منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی دنبال کنید. دو تیم امشب و در هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند.

رقابت جذاب شیاطین سرخ و توپچی‌ها امشب و از ساعت 20:00 به وقت ایران در اولترافورد و به میزبانی منچستر برگزار می‌شود. دیداری حساس و تعیین کننده برای دو تیمی که وضعیتی کاملا متفاوت با هم دارند. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401

منچستر یونایتد پرستاره و تقویت شده اریک تن هاگ، بعد از دو هفته ناکامی فجیع و دو شکست پیاپی برابر برایتون و برنتفورد، در بازی سوم با برد برابر لیورپول احیا شد و سپس ساوتهمپتون را شکست داد. یونایتد در هفته پنجم لستر را نیز شکست داد تا ضمن 3 پیروزی پیاپی، 9 امتیازی شود و اوضاع خوبی داشته باشد.

آرسنال جذاب و جوان میکل آرتتا اما در هر 5 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر به ترتیب در برابر کریستال پالاس، لسترسیتی،‌ بورنموث، فولهام و استون ویلا پیروز شده تا 15 امتیاز بالاتر از سیتی 13 امتیازی در رده اول جدول باشد.

نکته مهم اینکه در 5 تقابل آخر دو تیم، 3 بار آرسنال پیروز شده، 1 بار منچستر یونایتد و 1 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد و آرسنال 13 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا