خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تنیس یو اس اوپن 13 شهریور 1401

رقابت‌های تنیس یو اس اوپن به عنوان یکی از مهمترین گرنداسلم‌های فصل مدتی است آغاز شده است. پخش زنده تنیس یو اس اوپن 13 شهریور 1401 را با ما ببینید.

رقابت‌های یو اس اوپن به عنوان یکی از مهمترین گرنداسلم‌های سالانه تنیس، مدتی است که در آمریکا پیگیری می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها غیبت نواک جوکوویچ از مهمترین اتفاقات است. برای پخش مستقیم تنیس us open امروز 13 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده تنیس یو اس اوپن 13 شهریور 1401

در این دوره از رقابت‌ها که در زمین‌های هارت کورت مجموعه بیلی جین کینگ در فلشینگ میدوز برگزار می‌شود، دانیل مدویداف از روسیه و اِمِا رادوکانو از انگلیس مدافع عنوان قهرمانی در بخش مردان و زنان به شمار می‌روند.

به تنیسور‌های قهرمانی در هر بخش ۲۰۰۰ امتیازی جهانی رنکینگ و به فینالیست‌های مردان و زنان به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۳۰۰ امتیاز تعلق گرفت. به تنیسور‌های حذف شده در نیمه نهایی هر بخش نیز ۷۲۰ و ۷۸۰ امتیاز داده شد. به قهرمان بخش انفرادی ۲.۶ میلیون، نایب قهرمان یک میلیون و ۳۰۰ هزار و به تنیسور‌های حذف شده در نیمه نهایی ۷۰۵ هزار دلار پاداش نقدی داده شد.

امروز و در مهمترین رقابت راند سوم تنیس یو اس اوپن، رافائل نادال اسپانیایی از ساعت 3:30 بامداد به وقت ایران به مصاف رقیبی از فرانسه می‌رود. برای تماشای پخش زنده تنیس یو اس اوپن امروز 13 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش مستقیم تنیس us open امروز 13 شهریور 1401 ؛ رافائل نادال

پخش زنده تنیس us open امروز 13 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا