خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401

پخش زنده نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز از ساعت 19:00 در هفته پنجم لیگ به مصاف هم می‌روند.

نساجی امروز در وطنی و از اسعت 19:00 میزبان مس کرمان تازه به لیگ برتری شده است که در چند هفته اخیر نمایش‌های خوبی داشته است. برای تماشای پخش زنده بازی نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401 با ما باشید.

پخش زنده نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401

آیا نساجی بالاخره طعم اولین سه امتیاز خود در فصل جدید را می‌چشد؟ این سوالی است که هواداران تیم محبوب قائمشهری، امیدوارند پاسخش مثبت باشد. شاگردان حمید مطهری در چهار هفته گذشته، سه مساوی و یک باخت داشته‌اند و البته که معتقدند اشتباهات داوری هم در نتایج آنها تاثیرگذاری بوده است. آنها باید مقابل تیمی قرار بگیرند که با 7 گل زده، صاحب قویترین خط حمله لیگ در پایان هفته چهارم است و باید دید جدال دو سرمربی جوان لیگ برتر، چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

مس کرمان که در هفته اول در یک بازی جذاب به نفت مسجد سلیمان باخت، در هفته دوم پیکان را شکست داد. در هفته سوم کرمانی‌ها برار استقلال در یک بازی نزدیک مغلوب شدند و در هفته چهارم با گل گهر مساوی کردند. آخرین تقابل دو تیم در پخش زنده بازی نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:00 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال نساجی و مس کرمان 14 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا