خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401

پخش زنده صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 21 به مصاف هم خواهند رفت.

در دربی نفتی‌ها، از ساعت 21:00 امشب صنعت نفت آبادان میزبان نفت مسجد سلیمان تیم هم استانی و هم صنفی است! برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که صنعت نفت امیدوار است شکست هفته قبل را با برد در این بازی خانگی جبران کند و آن سوی میدان هم نفت مسجدسلیمان بعد از متوقف کردن استقلال، به دنبال این است که از برزیل ایران امتیاز بگیرد و باید دید تقابل تفکرات رضا پرکاس و رضا مهاجری برنده دارد یا نه.

نفت مسجد سلیمان تا اینجا در نتیجه پیروزی برابر مس کرمان، و دو تساوی برابر هوادار و استقلال 5 امتیازی است. اما صنعت نفت با یک تساوی برابر فولاد و یک برد برابر هوادار 4 امتیازی است.

حاصل 8 تقابل دو تیم با هم در سالیان اخیر هم با 4 بر در برابر تنها 1 برد رقیب به نفع صنعت نفت آبادان است. برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان 14 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا