خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال و پیکان 15 شهریور 1401

پخش زنده استقلال و پیکان 15 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. دوتیم امروز و از ساعت 19:00 در هفته پنجم لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت.

استقلال امروز از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است. شاگردان ریکاردو ساپینتو به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در چند هفته اخیر نتایج قابل قبولی کسب نکرده‌اند، امروز جدال سختی با جوانان سرحال مجتبی حسینی دارند. برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و پیکان 15 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده استقلال و پیکان 15 شهریور 1401

استقلال قهرمان در 4 هفته گذشته لیگ تنها 7 امتیاز کسب کرده و البته که در قیاس با دیگر مدعیان بد نیست! آن‌ها هفته اول در آزادی به سپاهان قدرتمند مورایس باختند اما در هفته‌های دوم و سوم ملوان و مس کرمان را شکست دادند. در هفته چهارم نیز استقلال با نفت مسجد سلیمان مساوی کرد تا 7 امتیازی شود.

شاگردان مجتبی حسینی اما لیگ را با دو پیروزی برابر ملوان و نفت مسجد سلیمان آغاز کردند و در هفته سوم برابر مس کرمان شکست خوردند. آن‌ها در هفته چهارم هم با نساجی مساوی کردند.

نکته مهم درباره تقابل‌های رودروی دو تیم اینکه در 19 تقابل دو تیم باهم، استقلال 11 بار پیروز شده و 8 بازی نیز به تساوی انجامیده تا استقلال برابر پیکان شکست ناپذیر باشد! برای تماشای پخش زنده بازی استقلال و پیکان 15 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال استقلال و پیکان 15 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا