خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401

پخش زنده منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و از ساعت 23:30 به مصاف هم خواهند رفت.

سویا امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در رامون سانچز پیسخوان میزبان منچستر سیتی قدرتمند و وحشتناک پپ گواردیولا است. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401

من سیتی وحشتناک و متمول پپ که تا دندان مسلح شده، امسال مدعی کسب همه جام‌های حقیقی و مجازی دنیای فوتبال است! انصافا اگر این حجم از ثروت نفتی را پای تیم‌های دسته پایین لیگ ایران هم بریزید به قهرمانی همه جام‌ها امیدوار می‌شود!

سیتی با پپ که چند سالی است حسرت لیگ قهرمانان را می‌خورند، هر بار و با یکی از اشتباهات متعدد سرمربی اسپانیای از لیگ قهرمانان برابر تیم‌هایی چون لیون و موناکو حذف می‌شوند تا از این جام دور بمانند.

آن‌ها امروز و در اولین گام فصل جدید رقابت‌هایی که مدعی اصلی آن محسوب می‌شوند، در ورزشگاه خانگی سویا میهمان شاگردان لوپتگی هستند که با وجود انتظاراتی که از آن‌ها می‌رود نتوانسته‌اند درخشش خوبی در بازی های ابتدایی لالیگا داشته باشند و احتمالا در بازی امروز هم شانسی ندارند.

دو تیم پیش از این و در سال 2015 نیز هم گروه شده بودند که هر دو بازی را سیتی پیروز شده بود. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و سویا 15 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا